  • 1. Data: 2006-08-29 13:38:01
    Temat: problem z blacharzem - co robic?
    Od: Viking <viking@no_spam_chorzow-online.pl>

    mial mi klepac auto ale poszedl w dlugi i na dno, auta juz nie zrobi nie
    wierze, wzial 5k zaliczki... jak go ugryzc zeby jak najmniej stracic?
    myslalem o wekslu na 10k i sprzedac dlug firmie windykacyjnej, sprawe
    cywilna zakladac? co robic?

  • 2. Data: 2006-08-29 13:49:28
    Temat: Re: problem z blacharzem - co robic?
    Od: m...@g...com

    Viking wrote:

> [...]
    > wierze, wzial 5k zaliczki... jak go ugryzc zeby jak najmniej stracic?
    > myslalem o wekslu na 10k i sprzedac dlug firmie windykacyjnej, sprawe

    A masz weksel?

    Swoją drogą, jeżeli poszedł w długi, to pewnie i 100 weksli nie pomoże bo
    nie będzie z czego ściągać:(.

    p. m.

  • 3. Data: 2006-08-29 13:57:59
    Od: Viking <viking@no_spam_chorzow-online.pl>

    m...@g...com napisał(a):

    > A masz weksel?
    >
    > Swoją drogą, jeżeli poszedł w długi, to pewnie i 100 weksli nie pomoże bo
    > nie będzie z czego ściągać:(.

    ale moze mi podpisac, tylko jak to sie je, jak to wyglada? facet jest
    mlody, 20 lat, jeszcze zdazy zarobic pieniadz, dlatego chce jakos od tej
    strony podejsc... i ew weksel czy dostaje kase przy sprzedazy dlugu czy
    np dopiero jak firma sciagnie sobie dlug? bo w takim ukladzie chyba
    lepiej zakladac cywilny i zaniesc tytul do komornika? nie wiem jak to
    ugryzc:(

  • 4. Data: 2006-08-29 14:03:49
    Od: m...@g...com

    Viking wrote:

> [...]
    > np dopiero jak firma sciagnie sobie dlug? bo w takim ukladzie chyba
    > lepiej zakladac cywilny i zaniesc tytul do komornika? nie wiem jak to

    Jeżeli jest na tyle nierozsądny że podpisze, to myślę że weksel nie
    zaszkodzi.

    Najlepiej dla ciebie, jeżeli weksel będzie "na zlecenie", wtedy możesz ten
    weksel puścić w obieg. Wogóle o wekslach poczytaj sobie na www.weksel.pl

    p. m.