    From: l...@v...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: problem z Pocztą Polską - POWAŻNA sprawa POMOC
    Date: 1 Sep 2005 20:14:01 +0200

    Zasłyszałem dziś zupełnie przypadkiem rozmowę w sklepie spożywczym na moim
    osiedlu, która mnie zbulersowała - nieładnie jest podsłuchiwać ale sprawa mnie
    poruszyła dogłębnie.

    Nadawca wysyła do zdbiorcy za pośrednictwem poczty polskiem paczkę priorytetową
    pobraniową, której zawartością jest wózek inwalidzki, odbiorca nie ma możliwości
    sprawnego poruszania się, tym bardziej dzwigania pakunków itd. Pracownik poczty
    telefonuje do odbiorcy, że jest do niego paczka ale poczta jej nie doręczy że
    trzeba sobie po nią przyjść (osoba z amputowaną nogą - tragedia) albowiem paczka
    jest ponadwymiarowa - koniec dyskusji z pracownikiem poczty.

    Z racji faktu, iż znam z widzenia rozmówczynie wtrąciłem się do rozmowy, ze
    pomogę tą sprawę załatwić, właśnie zabieram się do ustalania przepisów dot.
    usługi doręczania paczek, chciałbym jednak poznać Wasze opinie i może sugestie w
    temacie.

    1. za co płacił nadawca, skoro poczta nie doręcza przesyłki a nie jest to usługa
    POSTE RESTANTE

    2. jakei są wymiary paczek i czy w ogóle są których się nie doręcza ?

    3. Paczka nadal leży na poczcie, jak zmusić pocztę do doręczenia ?