  • Data: 2005-09-01 22:17:45
    Temat: Re: problem z Pocztą Polską - POWAŻNA sprawa POMOC
    Od: "akohoro" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik wrote:

    > Sumpatyczny kolego (koleżanko) przeczytaj najpierw posta, zapoznaj
    > się ze stanem faktycznym a następnie oświecaj nas swoimi mądrościami,
    > przypomnę Ci stan faktyczny ...
    >
    > A wysyła paczkę do B - wózek inwalidzki
    > C rozmawia o tym z D w sklepie bo B to znajomy C, E słyszy tę rozmowę
    > i stara się rozwiązać problem, w międzyczasie B poprosił F małżonka
    > swojego o odbiór przesyłki.

    niby dlaczego twierdzisz ,że poczt nie wywiązała się ,jesteś tego pewny czy
    tlko ci sie tak wydaje a może nie było nikogo w domu ?

    no to jescze powiedz jak ten E ten problem rozwiązał ,bo gdybym ja był tym E
    to w najgorszym przypadku postarał bym się by osobę niepełnosprawną
    "dostarczyć" na pocztę /zresztą jestem przekonany ,że takiej potrzeby by nie
    było/ ,ale zaręczam ,że nie rozpoczynałbym od "poznawawania" prawa.Tak dal
    wyjaśnienia mam sąsiada niepełnosprawnego i wielokrotnie udzielam mu rożnej
    pomocy ,lącznie z doststarczeniem przesyłek, rozwiązywaniem problemów z
    komputerem i samochodem ,i nie musiałem w tym celu "poznawać prawa"
    Myślę ,że to wystarczy na ten temat
    Akohoro