  • Data: 2005-09-02 06:03:03
    Temat: Re: problem z Pocztą Polską - POWAŻNA sprawa POMOC
    Od: l...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Ja nie twierdzę ,że ta historia jest zmyślona,mało tego myśle że tak
    > faktycznie mogło być z wielu powodów ,mnie chodzi tylko ,że pytający
    > twierdzi ,że chce załatwić to niech załatwi nawet niech idzie na pocztę i
    > niech zrobi im awanturę ale niech nie wypisuje ,że zaczyna zbierać materaiły
    > by poznać prawo,bo tak jak napisałem minie 5 lat on będzie prawo poznawał a
    > wózek co ma dalej stać na poczcie ?
    > Akohoro

    I znowu nie czytasz .... E już odebrał wózek jak pisałem wcześniej, natomiast F
    (czyli ja) zadeklarował się do rozwiązania sprawy w sposób formalny, nie napiszę
    skargi opierając się na pięknej mowie i górnolotnych stwierdzeniach, oj coś
    widzę że chyba grupy pomyliłaś, problem dostawy już jest rozwiązany, ale co w
    sytuacji, kiedy za tydzień kolejny będzie telefon z informacją "proszę odebrać
    sobie przekaz pocztowy bo listonosz jest chory ..." trochę ironizuję, jednak
    pisząc na grupie prawo, nie interesuje mnie (aż tak bardzo) rada w stylu "idź i
    zrób im awantur" a raczej coś bardziej merytorycznego. Tak więc jeśli możesz mi
    w tej sprawie pomóc z chęcią poczytam.

    p.s.
    Mam już email do osoby w centrali, która zajmuje się tego typu przypadkami,
    dodam że z efektem.