  • 1. Data: 2005-08-30 12:58:17
    Temat: problem wartosci 8000zł !
    Od: "Nikon" <n...@o...pl>

    Witam
    Napisze krotko.....
    nie spacilem kredytu zaciagnietego w roku 1997, byly problemy ,lecz w 2001r
    bank umorzyl caly kredyt informujac mnie o tym na pismie
    w dniu dzisiejszym otrzymalem pismo z banku z trescia iz
    mam do zaplaty 8000zl !!!
    Sprawa jest juz u komornika ....
    Co robic , negocjowac bezposrednio z bankiem czy
    wyjasniac temat za posrednictwem komornika ?

    Oczywiście pracuje wiec chyba komornik mi do domu nie wejdzie ?
    Jaki procent wynagrodzenia moze komornik zajac?
    I czy moze wejsc na "wypłate" zony ?

    Pzdr.
    Nikon

  • 2. Data: 2005-08-30 13:12:12
    Temat: Re: problem wartosci 8000zł !
    Od: scream <n...@p...pl>

    Nikon napisał(a):
    > Oczywiście pracuje wiec chyba komornik mi do domu nie wejdzie ?
    > Jaki procent wynagrodzenia moze komornik zajac?
    > I czy moze wejsc na "wypłate" zony ?

    Skoro masz papier, że bank umorzył kredyt, to o co się martwisz?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 3. Data: 2005-08-30 13:23:21
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    scream wrote:

    > Skoro masz papier, że bank umorzył kredyt, to o co się martwisz?

    Wlasnie. Ale nalezaloby bank uprzejmie, acz stanowczo poinformowac o tym
    fakcie. Wyslac pelne zdziwienia pismo + kopie ich dokumentu (albo
    przynajmniej ich sygnature). Wyrazic zaskoczenie, oraz podpowiedziec, ze
    moze cos im sie pojeb*ło w systemie komputerowym, ze takie rzeczy sie
    zdarzaja, ale niech sobie poprawią... ;)

    --
    Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay ....... http://tiny.pl/q9dt
    Pan i Pani Smith (Mrs and Mr Smith, 2005) ...... http://tiny.pl/q7j5

  • 4. Data: 2005-08-30 13:42:34
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    scream <n...@p...pl> wrote:

    > Skoro masz papier, że bank umorzył kredyt, to o co się martwisz?

    A może umorzyli tylko odsetki?

    P.

  • 5. Data: 2005-08-30 14:06:34
    Od: "Nikon" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Paszczak" <s...@h...pl> napisał w wiadomości

    > A może umorzyli tylko odsetki?
    >
    > P.

    napisali ze kredyt odnawialny , ktory mialem jest umorzony i moje saldo
    wynosi 0zł.
    i ze zamykaja mi konto.

    Nikon

  • 6. Data: 2005-08-30 14:33:54
    Od: Glorius Glory <e...@q...cy>

    Dnia Tue, 30 Aug 2005 14:58:17 +0200, Nikon napisał(a):

> [...]
    >
    > Oczywiście pracuje wiec chyba komornik mi do domu nie wejdzie ?
    > Jaki procent wynagrodzenia moze komornik zajac?

    Jeżeli sprawa jest u komornika to trzeba wytoczyc powództwo
    przeciwegzekucyjne - art. 840 par 1 kpc (w twojej sytuacji chyba pkt 1).

    --
    Pozdrawiam,
    Glorius Glory

  • 7. Data: 2005-08-30 14:43:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemysław Sobociński wrote:

    > Na jakiej podstawie bank może umorzyć kredyt?

    A na jakiej nie może?

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 8. Data: 2005-08-30 14:48:25
    Od: "Przemysław Sobociński" <p...@o...pl>

  • 9. Data: 2005-08-30 14:59:44
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Przemysław Sobociński napisał(a):

    > Na jakiej podstawie bank może umorzyć kredyt?

    Bo ma taki kaprys ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 10. Data: 2005-08-30 15:08:13
    Od: Glorius Glory <e...@q...cy>

    Dnia Tue, 30 Aug 2005 16:48:25 +0200, Przemysław Sobociński napisał(a):

    > Użytkownik "Nikon" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Na jakiej podstawie bank może umorzyć kredyt?

    np. na zasadzie dobrej woli dyrektora oddziału...

    --
    Pozdrawiam,
    Glorius Glory