  • 61. Data: 2003-03-14 23:17:05
    Temat: Re: problem spamu
    Od: "Sandra" <J...@w...pl>

    Użytkownik pix <p...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b4tnjv$6dl$...@a...news.tpi.pl...
    > A czas to pieniądz :-))

    juz nie opieniądze tu chodzi ...

    > Dla osób nadwrażliwych istnieją różniste sposoby jak np. filtry

    nadwrażliwych ? wsciekłych

    > wszelkiej maści. Zakazanie spamu w PL niczego w tym względzie
    > nie zmieni.

    wydaje mi się ,ze taki powinien dostac takiego kopa hm

    > Spójrz sobie na mój adres - nawet niczego nie próbuję z nim kombinować
    > Owszem, od czasu do czasu przyjdzie sobie jakaś niezamawiana
    > przesyłka - wtedy wrzucam ją do kosza. Chwila moment i po kłopocie,

    no jak od czasu do czasu ale gdy juz musisz zmieniac konto to nie jest
    przyjemne :P

    > więc IMHO jest to problem mocno przesadzony.

    a to zalezy jak lezy :P

    jestem zdania ,ze powinno sie uszanowac nawet w sieci wole czy chce czy nie
    hm
    ale pewnie śnie :-)

    Sandra

  • 62. Data: 2003-03-15 10:25:12
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > juz nie opieniądze tu chodzi ...

    Oczywiście - ale moi przedpiscy uparcie wyciągali argumenty
    finansowe, co IMHO jest mocno naciągane.

    > wydaje mi się ,ze taki powinien dostac takiego kopa hm

    ale ustawa kar cielesnych nie przewiduje ;-)

    > no jak od czasu do czasu ale gdy juz musisz zmieniac konto to nie jest
    > przyjemne :P

    Jak Ty to robisz???
    Co prawda wykracza to nieco poza tematykę grupy, ale dam Ci może
    małego hinta skoro masz aż takie problemy.
    Otóż mam skonfigurowanego firewalla w ten sposób, że dla OE
    przepuszcza tylko połączenia po portach 25 i 110.
    Wszystko inne, co najczęściej służy spamerom do weryfikacji adresu,
    jest po prostu blokowane.
    W efekcie mam spokój i to bez pomocy szanownych panów posłów
    i ich specustawy :-)

    > a to zalezy jak lezy :P

    Sugerowałbym ułożyć jw. ;-)

    > jestem zdania ,ze powinno sie uszanowac nawet w sieci wole czy chce czy
    nie
    > hm
    > ale pewnie śnie :-)

    Ja też jestem tego samego zdania, ale bardziej skłaniałbym się jednak
    do przyjęcia zasady opt-out, jeśli juz koniecznie chcemy regulować
    wszystko co tylko się da.

    Pix

  • 63. Data: 2003-03-16 14:07:32
    Od: "wojciech wu" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    docierania
    > do klientów.. ludzie którzy nigdy w życiu nie prowadzili własnej firmy, za
    > WŁASNE PIENIĄDZE!!!!! I nawet Ci którzy pracują w dużych firmach na
    > odpowiedzialnych stanowiskach (jeśli nawet obracją w jakielkolwiek formie
    > dużymi pieniędzmi). Twierdzę że nie zielonego macie pojęcia o czym mówi
    > każda osoba pracująca dla siebie, w swojej firnie i za własne
    pieniądze!!!!!
    > Każdy wasz ruch spowoduje co najwyżej obcięcie waszej pensji, brak premii
    > albo co najwyżej was wywalą. I znajdziecie sobie w końcu nową pracę.

    zauwazylem Twoj post na grupie dyslusyjnej tez probuje sie dowiedziec czegos
    na temat spamu a w szczegolnosci wysylania ofert do konkretnych firm.
    dyskuja po Twoim pytaniu zeszla na boczne tory i nie ma jasnej odpowiedzi.
    czy uzyskales odpowiedz z innego zrodla ze wyslanie konkretnej oferty to
    spam? jesli tak to czy moglbys podzielic sie ze mna tymi informacjami?

    --
    wojciech wu
    w...@p...onet.pl