  • 1. Data: 2004-07-23 15:51:01
    Temat: :( problem :(
    Od: "Stefano" <j...@N...pl>

    Witam

    Bardzo prosze aby ktos wypowiedzial sie, czy takie dzialanie jest zgodne z
    prawem:

    Na poczatku roku dostalam wyrok komorniczy (na rzecz wspolnoty), dotyczyl on
    zaleglosci, kosztow sadowych i komorniczych itd. zwiaznych z dlugiem
    naliczonym do konca 2003r.

    No wiec mimo iz ZUS sie do mnie nie przyznal (tzn. nie podal mojego miejsca
    pracy, nota bebe to samo od 5 lat) splacalam zadluzenie na konto podane na
    pismie od komornika. Aby nie miec biezacych zaleglosci wplacalam takze
    czynsz na konto wspolnoty.

    Okazalo sie jednak, ze mimo wplat od komornika wspolnota takze wciagala
    biezace wplaty na poczet dlugu. Teraz dostalam nowe wezwanie przed sadowe, z
    ktorego wynika, iz nie zaplacilam w tym roku ani grosza.

    Ja natomiast bylam przekonana, ze mam dlug u komornika a w miare na biezaco
    jestem ze wspolnota.

    Czy wspolnota moze traktowac biezace wplaty jako splate dlugu, ktorego
    egzekwowaniem zajmuje sie komornik?

    Dla mnie oznacza to kolejne cholernie wysokie koszta komornicze! I wieczne
    zadłużenie....

    Aprosze o rade: jak z tego wybrac?

    Pozdrawiam
    KLuB