  • 11. Data: 2004-05-03 21:01:08
    Temat: Re: problem
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 3 May 2004, .::Plazma City::. wrote:
    [...]
    >+ Po pierwsze,musze sprawdzic czy maja w dzialalnosci gospodarczej
    >+ zarejestrowany parking...

    Przesadziłeś: muszą mieć przy działalnosci koncesjonowanej (górnictwo,
    energetyka i co tam w PDG wymieniono), "mocno powinni" również przy
    działalności podlegającej rejestracji (np. "rozpowszechnianie
    internetu"). Ale do INNYCH... nie sądzę.

    >+ Bo jezeli nie,to moga sobie naliczac....wiecie co;-)

    Możesz się zdziwić :]

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 12. Data: 2004-05-03 23:52:21
    Od: ".::Plazma City::." <p...@w...pl>

    > No skoro Ty nie masz umowy, to nie mają jej również oni. Wrak możesz w
    > każdej chwili wziąć.

    Nie moge.Bylem tam w towarzystwie policji i takze mi sie nie udalo.

    > Trochę dużo, ale to rzecz umowy. A mają jakąś z Tobą?

    Policji pokazali jakis swistek ktorego kopie dostalem tego dnia i ja -
    podobno podpisalem go tuz po wypadku ale oryginalu nie mam - jest to UMOWA
    ZLECENIE naprawy auta i napisane jest ze w przypadku odstapienia przeze mnie
    od naprawy obowiazuje mnie uiszczenie oplaty 20pln/doba netto...jednak umowa
    ta chyba nie jest prawomocna,bo nie ma na niej drugiej strony - tylko moj
    podpis,nie wiadomo wiec miedzy kim a kim zostala zawarta,poza tym,o zadnej
    naprawie mowy nie bylo bo auto poszlo do kasacji...

    PYTANIE:
    Czy ten swistek jest prawomocny???

  • 13. Data: 2004-05-03 23:53:39
    Od: ".::Plazma City::." <p...@w...pl>

  • 14. Data: 2004-05-04 06:52:48
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > Jest na nim moj podpis.
    > Ale NIE MA drugiej strony umowy!!!
    > Jak udowodnia ze to z nimi ja podpisalem [teoretyzuje]???

    Nie musza. To ty musisz udowodnic, ze go nie podpisales.

  • 15. Data: 2004-05-04 15:58:39
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Nie musza. To ty musisz udowodnic, ze go nie podpisales.

    Nie. W razie czego, to oni muszą dowieść, że to podpis Plazmy. A zgodnie z
    kodeksem cywilnym do zawarcia umowy wystarczy, że strony wymienią pomiędzy
    sobą dokumenty podpisane. To plazma musiał by dowieść ewentualnie, że
    nigdy nie dostał podpisanego przez nich dokumentu - w praktyce w zasadzie
    niewykonalne.

  • 16. Data: 2004-05-04 19:33:26
    Od: ".::Plazma City::." <p...@w...pl>

> [...]

    Jest na nim moj podpis.
    Ale NIE MA drugiej strony umowy!!!
    Jak udowodnia ze to z nimi ja podpisalem [teoretyzuje]???
    pzdr