  • 1. Data: 2002-03-07 19:37:29
    Temat: problem
    Od: "xx" <l...@p...pl>

    Mój znajomy ma problem z komornikiem w sprawie o alimenty, mianowicie ów
    komornik poraz kolejny ma zamiar ściągnąć od mojego znajomego koszty
    egzekucyjne ?
    Dosyć to chaotyczne ale tyle tylko wiem z krótkiej rozmowy telefonicznej ze
    znajomym.

    pomożecie ?

  • 2. Data: 2002-03-08 14:23:14
    Temat: Re: problem
    Od: "WB" <w...@i...pl>

    > Mój znajomy ma problem z komornikiem w sprawie o alimenty, mianowicie ów
    > komornik poraz kolejny ma zamiar ściągnąć od mojego znajomego koszty
    > egzekucyjne ?

    Witam w klubie.
    Byłem nawet swego czasu na audiencji u Presesa Sądu i uzyskałem odpowiedź,
    że skoro komornik rozpoczął czynności opłaty sa zasadne.
    WB

  • 3. Data: 2002-03-08 15:45:10
    Od: "news.faq.net.pl" <d...@w...pl>

    Użytkownik "WB" <w...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > WB
    >
    > Hmm a są jeszcze takie sprawy wydane na podst. zarzadzenia MS dosłownie
    nazwane " ze skargi na czynności komornika " Sandra - jesli cos jest
    bezpodstawne to trudno mi uwierzyć w to co piszesz Panie WB

  • 4. Data: 2002-03-13 07:43:27
    Od: "WB" <w...@i...pl>

    > nazwane " ze skargi na czynności komornika " Sandra - jesli cos jest
    > bezpodstawne to trudno mi uwierzyć w to co piszesz Panie WB

    Byłbym zobowiązany na namiary na podstawę prawną lub procedury, ewentualnie
    przykłady. Nie powinieniem tego pisać ale niektóre stwierdzenia padające w
    moim sądzie budzą wątpliwości nawet u takiego laika jak ja.
    WB