  • 1. Data: 2002-03-07 17:29:12
    Temat: rownolegla praca w trakcie sluzby zastepczej
    Od: "Mq" <e...@g...pl>

    Czesc.

    Jestem w takiej sytuacji, ze mam dobra prace, ale bede musial
    odbyc sluzbe zastepcza. Godziny mojej dotychczasowej pracy
    nie koliduja z sluzba zastepcza i chcialbym wykonywac obie
    prace jednoczesnie. Moj dotychczasowy pracodawca wyraza
    zgode na taki uklad, przy czym podpisze ze mna taka umowe
    o prace, jaka bedzie mozliwa pod wzgledem prawnym.

    Tutaj mam pytanie. Na jakich warunkach moze wykonywac
    dodatkowa prace ktos, kto odbywa jednoczesnie sluzbe zastepcza?
    Pani w Wojewodzkim Urzedzie Pracy powiedziala mi, ze nie
    moge tylko byc zatrudniony dodatkowo na pelen etat. Czyli
    teoretycznie moge pracowac na czesc etatu, lub na umowe
    zlecenie, czy o dzielo. Tak myslalem, ale pani z ksiegowosci
    w firmie, w ktorej pracuje gdzies tam sie dowiedziala, ze w ogole
    nie moge nigdzie pracowac rownolegle odbywajac sluzbe zastepcza.

    Potrzebowalbym jakies konkretne przepisy, czy ustawy, ktore
    to reguluja lub informacji z kim powinienem sie skontaktowac, zeby
    dowiedziec sie jakichs konkretow.

    Z gory dziekuje.

    --
    pozdrowka