  • 1. Data: 2002-03-07 17:48:49
    Temat: Umowa o pracę student zaoczny do 26 lat
    Od: "marok" <m...@a...com.pl>

    Mam zamiar zatrudnić studenta wydziału zaocznego na kawałek etatu
    co ze składkami ZUSu

    Marek

  • 2. Data: 2002-03-07 19:22:54
    Temat: Re: Umowa o pracę student zaoczny do 26 lat
    Od: "Magdip" <m...@o...pl>

    "marok" <m...@a...com.pl> wrote in message
    > Mam zamiar zatrudnić studenta wydziału zaocznego na kawałek etatu
    > co ze składkami ZUSu
    >

    > Marek

    normalnie, jak z nie-studentami, pełne składki ZUS.
    Jeśli chcesz uniknąć składek musisz podpisać z nim umowę zlecenie ( o ile
    pamiętam składek nie ma wtedy do 26 roku życia, o ile studiuje cały czas).

    Magdip

  • 3. Data: 2002-03-07 19:47:41
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Thu, 7 Mar 2002, marok wrote:

    > Mam zamiar zatrudnić studenta wydziału zaocznego na kawałek etatu
    > co ze składkami ZUSu

    Jeśli myślisz że nie będziesz musiał płacić dlatego że to student - mylisz
    się...

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)
    "We've got to have rules and obey them. After all, we're not savages.

  • 4. Data: 2002-03-08 14:21:45
    Od: gryz0N <g...@i...pl>

    Magdip napisał:

    >normalnie, jak z nie-studentami, pełne składki ZUS.
    >Jeśli chcesz uniknąć składek musisz podpisać z nim umowę zlecenie ( o ile
    >pamiętam składek nie ma wtedy do 26 roku życia, o ile studiuje cały czas).

    A jesli jestem studentem studiow zaocznych i otrzymuje rente rodzinna
    (w legitymacji ktora dostalem napisane jest ze jestem ubezpieczony) ?
    aha. w szkole nie jestem ubezpieczony.

    pozdrawiam
    gryz0N

  • 5. Data: 2002-03-12 15:18:39
    Od: "gorox" <g...@g...pl>

    ale nie zapłaci składki zus jezeli jest studentem a ten zrobi dla niego
    umowe o dzielo ( tylko podatek )

    gorox

    st...