  • 1. Data: 2004-11-09 07:17:57
    Temat: Proszę o pomoc chodzi o wezwanie na KWP
    Od: " B" <b...@N...gazeta.pl>

    Dostałem wezwanie na KWP w charakterze świadka. Chciałem sie dowiedziec czy
    jest jakas możliwośc zeby wczesniej sie dowiedziec o jaka sprawe chodzi. Mam
    niby nr. sprawy tylko nie wiem czy mam takie prawo. Dziekuje i pozdrawiam.

  • 2. Data: 2004-11-09 07:48:26
    Temat: Re: Proszę o pomoc chodzi o wezwanie na KWP
    Od: <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik " B" <b...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Mam
    > niby nr. sprawy tylko nie wiem czy mam takie prawo. Dziekuje i pozdrawiam.

    zadzwoń do policjanta prowadzącego sprawę na wezwaniu powinien być jego
    numer i się spytaj o co chodzi. Powinien Ci powiedzieć. Nie wiem czy musi,
    ale często udzielają takich informacji.

  • 3. Data: 2004-11-09 14:15:44
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > zadzwoń do policjanta prowadzącego sprawę na wezwaniu powinien być jego
    > numer i się spytaj o co chodzi. Powinien Ci powiedzieć. Nie wiem czy musi,
    > ale często udzielają takich informacji.

    Zwłaszcza w sprawach gospodarczych, to nie ma innego wyjścia. Bo jak się nie
    powie świadkowi, czego ma dotyczyć sprawa, to świadek zezna, ze nie pamięta,
    a dokumenty źródłowe ma firmie. Całej księgowości wziąć nie mógł. Ale na
    wezwaniu jest też taka rubryka określająca w skrócie o co chodzi. Z reguły
    można po tym wywnioskować.