  • Data: 2005-12-29 20:57:22
    Temat: próba ugodowa
    Od: "MK" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Co to takiego i jak wygląda? Google wyszukały mi jedynie coś takiego: "próba
    ugodowa jest "inną czynnością przed sądem, zmierzającą do
    dochodzenia/ustalenia roszczenia" i przerywa bieg przedawnienia, chociaż w
    doktrynie są co do tego wątpliwości". Niewiele mi z tego, a chciałabym
    wiedzieć w szczególności jak wygląda takie postępowanie - kto je prowadzi,
    czy jest protokołowane, czy przedstawia się na nim dowody i przesłuchuje
    świadków? Czy sąd wydaje w nim wyrok, czy też strony dochodzą (lub nie) do
    porozumienia, a rola sędziego czy też innego przedstawiciela sądu sprowadza
    się jedynie do mediacji? Będę wdzięczna za wszelkie informacje i ewentualne
    odsyłacze do sieci.

    MK