  • 1. Data: 2006-09-16 05:50:17
    Temat: prima aprilis
    Od: "paszczak" <p...@c...pl>

    mam pytanko jakie konsekwencje prawne moze rodzic
    pozostawienie na moscie butów (używane lakierki)
    z wizytówką kogoś ze znajomych ... jakiego rodzaju
    odpowiedzialność może wywołać w skutkach taki
    niecny czyn (cywilną ? karną ? wykroczenie ?) i czy
    dodanie na wizytówce dopisku - "powiadomić rodzinę"
    może coś zmieniać ?

  • 2. Data: 2006-09-16 08:01:03
    Temat: Re: prima aprilis
    Od: "Troll Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    paszczak napisał(a):
> [...]
    > niecny czyn (cywilną ? karną ? wykroczenie ?) i czy
    > dodanie na wizytówce dopisku - "powiadomić rodzinę"

    kodeks IV Rzeszy
    art 45573
    ust.1
    "Kto pozostawia na moscie buty z wizytowka kogos ze znajomych podlega
    karze dozywtotniego pozbawienia wolnosci."

  • 3. Data: 2006-09-16 09:31:37
    Od: "Jasko Bartnik" <j...@g...pl>

    Dnia 16-09-2006 o 10:01:03 Troll Przemek R.
    pl> napisał(a):

> [...]
    > "Kto pozostawia na moscie buty z wizytowka kogos ze znajomych podlega
    > karze dozywtotniego pozbawienia wolnosci."

    A moze ustawa o ochronie danych osobowych?

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik

  • 4. Data: 2006-09-16 10:17:33
    Od: "Troll Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    pl> napisał(a):

    > A moze ustawa o ochronie danych osobowych?

    nie powiedzial jaka to wizytowka, jezlei firmowa to chyba jest do tego
    przenzaczona. Moglboby to podpasc pod wykroczenie (107) z tym ze 1.
    biorac pod uwage ze to prima Aprilis to pewnie nic mu nei zrobia 2. musi
    to byc zlosliwie zrobione

    P.

    --
    Czy Zbigniew Ziobro dokonał makabrycznego morderstwa?
    Czy Zbigniew Ziobro oskarzył niewinnego człowieka?

  • 5. Data: 2006-09-16 11:29:01
    Od: WOJSAL <w...@g...pl>

    Użytkownik paszczak napisał:
> [...]
    > z wizytówką kogoś ze znajomych ... jakiego rodzaju
    > odpowiedzialność może wywołać w skutkach taki
    > niecny czyn (cywilną ? karną ? wykroczenie ?)

    Odpowiedzialnosc za:
    1. smiecenie ulicy
    2. darowizne butow
    3. przetwarzanie danych osobowych ludzi z wizytowki

    >i czy
    > dodanie na wizytówce dopisku - "powiadomić rodzinę"
    > może coś zmieniać ?

    Zdecydowanie zmienia.
    Oznacza to, ze znalazles buty i zostawiles informacje
    dot. wlasciciela zguby oraz zeby rodzina wlasciciela
    juz nie szukala tych butow.
    Nalezy Ci sie 10% uzywanych lakierek.

    --
    Pozdrawiam :)
    WOJSAL

  • 6. Data: 2006-09-17 15:10:39
    Od: "Czabu" <czabu_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_op.pl>

    Użytkownik "WOJSAL" <w...@g...pl> napisał w wiadomości > Zdecydowanie
    zmienia.
    > Oznacza to, ze znalazles buty i zostawiles informacje
    > dot. wlasciciela zguby oraz zeby rodzina wlasciciela
    > juz nie szukala tych butow.
    > Nalezy Ci sie 10% uzywanych lakierek.
    I muszą oddać samolot. Taka tradycja ;-)

    Pzdr
    Czabu

  • 7. Data: 2006-09-17 15:10:39
    Od: "Czabu" <czabu_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_op.pl>

  • 8. Data: 2006-09-19 22:18:33
    Od: "tokaj1" <t...@p...onet.pl>

    tutaj raczej maja zastosowanie przepisy ustawy
    obuwniczo-gorseciarskiej.
    O ile mi wiadomo wedle tej ustawy to chyba kryminał albo cos koło
    tego.