  • 1. Data: 2006-09-15 21:51:52
    Temat: Mikser nie miksuje - niezgodnosc towaru z umowa?
    Od: p...@p...onet.pl

    Witam,

    Sprawa moze i prozaiczna ale wkurzajaca. Kupilismy cos co mozna
    potocznie okreslic mikserem i co zarowno w instrukcji jak i na
    obrazkach na opakowaniu ma opcje szatkowania czyli robienia surowek z
    warzyw. Tymczasem co by do niego nie wrzucic przetwarza to na mus
    nadajacy sie dla osob do lat 3 lub powyzej 80.
    Sprzet kupilismy 10 tego miesiaca, jest juz w sumie uzywany do czego
    bede musial sie przyznac przy probie oddania go (sladow uzywania nie
    ma). Czy mam podstawy prawne do upierania sie o zwrot gotowki i
    motywowanie tego niezgodnoscia towaru z umowa?

    --
    Pozdrawiam,
    Konsument

  • 2. Data: 2006-09-16 05:59:17
    Temat: Re: Mikser nie miksuje - niezgodnosc towaru z umowa?
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 15.09.2006 p...@p...onet.pl <p...@p...onet.pl> napisał/a:
> [...]
    > ma). Czy mam podstawy prawne do upierania sie o zwrot gotowki i
    > motywowanie tego niezgodnoscia towaru z umowa?

    Najpierw możesz domagać się naprawy bądź wymiany, co oczywiście jeśli jest
    jak piszesz dużego sensu nie ma więc sprzedawca i tak powinien sam
    odstąpić od umowy (jeśli uzna Twoje racje) i zwrócić gotółkę. Innymi słowy
    reklamuj!

    --
    Marcin