  • 1. Data: 2006-09-15 22:36:59
    Temat: udostepnianie artykulow na stronie www
    Od: "Cabra" <b...@p...pl>

    Witam,

    czy ktos moze podac mi postawe prawna, ktora mowi na temat udostepniania
    artykulow na stronie www. Artykuly oczywiscie beda opatrzone dopiska
    zawierajaca autora i ewentualnie adres strony, z ktorej pochodza, ale czy to
    wystarczy abym mogl je umiescic na swojej stronie ? Serwis jest non-profit i
    z zalozenia ma byc baza najciekawszyc artykulow na dany temat z mozliowscia
    pisania artykulow przez dowolne osoby, jednak na poczatku chcialbym
    zamiescic tez czyjes artykuly, tylko najpierw wolalbym sie upewnic czy prawo
    na to zezwala.

    Z gory dziekuje za pomoc,

    Pozdrawiam,
    Cabra

  • 2. Data: 2006-09-15 22:53:38
    Temat: Re: udostepnianie artykulow na stronie www
    Od: "Jasko Bartnik" <j...@g...pl>

    Dnia 16-09-2006 o 00:36:59 Cabra <b...@p...pl> napisał(a):

> [...]
    > zawierajaca autora i ewentualnie adres strony, z ktorej pochodza, ale
    > czy to wystarczy abym mogl je umiescic na swojej stronie ?

    Zalezy od charakteru artykulu. Male notatki prasowe mozna.

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik

  • 3. Data: 2006-09-16 08:02:30
    Od: "Troll Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Cabra napisał(a):
> [...]
    > pisania artykulow przez dowolne osoby, jednak na poczatku chcialbym
    > zamiescic tez czyjes artykuly, tylko najpierw wolalbym sie upewnic czy prawo

    musisz miec zgode na umieszczenie.

    P.

    --
    Czy Zbigniew Ziobro dokonał makabrycznego morderstwa?
    Czy Zbigniew Ziobro oskarzył niewinnego człowieka?

  • 4. Data: 2006-09-16 20:42:19
    Od: "Cabra" <b...@p...pl>

    Użytkownik "Jasko Bartnik" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Zalezy od charakteru artykulu. Male notatki prasowe mozna.

    Chodzi o cale pelne artykuly

    Pozdrawiam,
    Cabra

  • 5. Data: 2006-09-16 21:52:22
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sat, 16 Sep 2006 22:42:19 +0200, Cabra napisał(a):

    > Chodzi o cale pelne artykuly

    Bez zgody autora nie mozesz.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 6. Data: 2006-09-16 23:25:38
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 16.09.2006 Cabra <b...@p...pl> napisał/a:
    > Chodzi o cale pelne artykuly

    Nie możesz udostępniać bez zgody autorów/właścicieli praw majątkowych.

    --
    Marcin