  • 1. Data: 2010-03-12 06:40:56
    Temat: [press] Anonimy ludzie pisząi słuzby działają
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    "[...]
    W instytucjach przyznają, że duża część informacji z anonimów jest bardzo
    pożyteczna i nie narzekają na korespondencję. - Informacja dla policji to
    najcenniejszy towar, bez współpracy z ludźmi nic byśmy nic zdziałali - mówi
    Jerzy Rzymek z wałbrzyskiej policji.

    Ale anonimy bywają też dziwaczne. Starsza pani przyniosła policji starannie
    opisane przedmioty, które uznała za własność narkomanów. Okazało się
    jednak, że to... zawartość kuwety jej kota. [...]"

    http://dolnyslask.naszemiasto.pl/artykul/344566,dono
    sze-uprzejmie-jednak-anonimowo,id,t.html

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Zima 2010 Warszawa
    http://foto.3mam.net/warsaw/06/index6.php

  • 2. Data: 2010-03-12 12:23:13
    Temat: Re: [press] Anonimy ludzie pisząi słuzby działają
    Od: "Nostradamus" <l...@o...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@m...www.pl> napisał w
    wiadomości news:hncnlo$1ds$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > opisane przedmioty, które uznała za własność narkomanów. Okazało się
    > jednak, że to... zawartość kuwety jej kota. [...]"

    Masz na ten temat coś do powiedzenia czy tylko w "kopiuj, wklej" się bawisz?

  • 3. Data: 2010-03-13 23:43:48
    Od: "Imiennika" <i...@v...pl>

    > Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@m...www.pl> napisał w
    > wiadomości news:hncnlo$1ds$1@inews.gazeta.pl...

    > Masz na ten temat coś do powiedzenia czy tylko w "kopiuj, wklej" się bawisz?

    a ja zauważyłam, że jest zaledwie kilka osób na tej grupie, które wypowiadają
    się rzeczowo, czasem wkleją jakiś ciekawy cytat i nie komentują koemntarzy,
    które nie są do komentowania.
    Natomiast Ty częściej komentujesz czy ktoś ma coś do komentowania i wytykasz
    innym cokolwiek aby wtknąć niż się wypowiedzieć w temacie.
    To własnie ty nie masz nic do powiedzenia a pytasz się autor wątku czy ma coś do
    powiedzenia.

    Koleżanka z ZUSu ciągle czyta jakieś donosy, szczegolnie o wykorzystywaniu
    zwolnień lekarskich.
    ZUS reaguje na większość z nich, ale ma związane ręce, bo idzie pod adres, a tam
    nikt nie otwiera.
    Idzie jeszcze raz... zmknięte.
    Zabiera zasiłek chorobowy, a potem chory odwołuje się, że własnie spał i nie
    mógł otworzyć.
    sąd przyznaje rację choremu.