  • 1. Data: 2010-03-11 20:13:43
    Temat: Komunikat od starosty
    Od: "van" <v...@p...net>

    Witam,

    Na kaltce schodowej pojawiła się kartka papieru z informacją, że starosta
    przypomina o obowiązku dostarczania odpisu księgi wieczystej do starostwa w
    przypadku zakupu mieszkania/nieruchomosci. nie ma podstawy prawnej tego, nie
    ma podane w jakim terminie mialy być te mieszkania kupione, jest tylko ksero
    pieczątki jakiekoś architekta i jakiś maziaj (ksero własciwie) pod spodem.
    czy komuś może kołacze się taki obowiązek?

  • 2. Data: 2010-03-11 22:16:07
    Temat: Re: Komunikat od starosty
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    van pisze:
> [...]
    > (ksero własciwie) pod spodem.
    > czy komuś może kołacze się taki obowiązek?

    Może chodzi o wydział geodezji? Ewidencja gruntów?

  • 3. Data: 2010-03-11 22:22:33
    Od: Czarek <...@...pl>

    Andrzej Lawa wrote:
    > Może chodzi o wydział geodezji? Ewidencja gruntów?

    Albo wydział podatków od nieruchomości, czy jak tam się oni nazywają.

    Pozdrawiam

    Czarek

  • 4. Data: 2010-03-11 22:24:04
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-03-11 23:16, Andrzej Lawa pisze:

    > Może chodzi o wydział geodezji? Ewidencja gruntów?

    A notariusz tego nie opędza sam ?

    Imho tylko podatki ...

    6008

  • 5. Data: 2010-03-11 22:29:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Czarek pisze:

    > Albo wydział podatków od nieruchomości, czy jak tam się oni nazywają.

    Ewidencja gruntów przesyła te dane do komórek odpowiedzialnych za podatki.

    Ja np. informowałem geodezję w Pruszkowie (Starostwo) o zmianie statusu
    i już nie musiałem latać do gminy (Nadarzyn) która otrzymuje dane z
    geodezji i wylicza podatki.

  • 6. Data: 2010-03-11 23:08:20
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 11 Mar, 21:13, "van" <v...@p...net> wrote:
> [...]
    > pieczątki jakiekoś architekta i jakiś maziaj (ksero własciwie) pod spodem.
    > czy komuś może kołacze się taki obowiązek?

    Wezwij staroste do podania podstawy. W taki sam sposob. Przyklej
    kartke na tablicy ogloszen.

  • 7. Data: 2010-03-12 07:20:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Rafał "SP" Gil pisze:

    > A notariusz tego nie opędza sam ?

    Notariusz tylko do ksiąg wieczystych się fatyguje. Ewidencja gruntów
    pozostaje niezmieniona. A przynajmniej tak było nieco ponad 3 lata temu.

  • 8. Data: 2010-03-16 02:55:52
    Od: "Xena" <x...@o...pl>

    w wiadomości: 4...@n...home.net.pl,
    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(a):

    > Notariusz tylko do ksiąg wieczystych się fatyguje. Ewidencja gruntów
    > pozostaje niezmieniona. A przynajmniej tak było nieco ponad 3 lata
    > temu.

    Bzdury opowiadasz. Notariusz ma obowiązek wysłania aktu notarialnego zakupu
    nieruchomości do właściwego starostwa. Może kupowałeś spółdzielcze
    własnościowe prawo do lokalu - z Księgą Wieczystą?

    pozdrawiam Tatiana
    --
    Nimfomanka to kobieta, która pragnie seksu
    tak często, jak przeciętny mężczyzna.