  • 1. Data: 2007-01-14 22:45:19
    Temat: premia - gdzie interpretacja
    Od: Ra <...@s...pl>

    W umowie o pracę mam taki zapis:
    "Dodatkowo Spółka wypłaci pracownikowi trzynaste wynagrodzenie ,... , w
    wysokości średniego miesięcznego wynagrodzenia wg stawki podstawowej,
    kalkulowanej jako całkowite podstawowe wynagrodzenie wypłacone w ciągu
    roku kalendarzowego podzielonego przez 12"

    I wg interpetacji kadr okres próbny nie wlicza się do tych wyliczeń. Nie
    ma innym miejscu żadnego wykluczenia, w umowie na okres próbny nie było
    tego punktu wogóle. Jak dla mnie całkowite wynagrodzenie wypłacone w
    ciągu roku to całkowite wynagrodzenie bez wnikania ile i jakie były
    umowy, no ale ja laik prawniczy jestem

    Gdzie można by zdobyc interpetacje ? Dyr mojego działu jest chętny
    powalczyc z kadrami ale chce miec pewnośc że broni słusznej sprawy i
    chętnie by widział taką interpretacją podpisaną nazwiskiem prawnika

  • 2. Data: 2007-01-14 22:46:20
    Temat: Re: premia - gdzie interpretacja
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Ra napisał(a):

> [...]
    > tego punktu wogóle. Jak dla mnie całkowite wynagrodzenie wypłacone w
    > ciągu roku to całkowite wynagrodzenie bez wnikania ile i jakie były

    U autora tego zapisu. Co też autor (autorzy - strony umowy) miał na myśli?

    Albo przytocz tu całość umowy w zakresie tej "premii".

    Dobra będę strzelał:
    Umowa o pracę na okres próbny to inna umowa niż późniejsza umowa o
    pracę. W umowie o pracę na okres próbny nie było takiego postanowienia.
    Pojawiło się ono w kolejnej umowie a więc, trudno liczyć okres
    obowiązywania tego postanowienia wstecz. Tym samym kadry mają rację.

    --
    @2007 Johnson