  • 1. Data: 2007-01-14 21:04:53
    Temat: Trzynastka - odmowa wypłaty.
    Od: Romek <r...@p...onet.pl>

    Witam,

    Przepracowałem w ubiegłym roku w budżetówce od początku stycznia do
    końca czerwca. W tym były trzy dni zwolnienia chorobowego.

    Aktualnie nie chcą mi wypłacić trzynastki, argumentując to tym, że ze
    względu na trzy dni zwolnienia lekarskiego nie przepracowałem pół roku.

    Czy słusznie?

    Pozdrawiam i poproszę o pomoc,
    Roman

  • 2. Data: 2007-01-14 22:16:53
    Temat: Re: Trzynastka - odmowa wypłaty.
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Sun, 14 Jan 2007 22:04:53 +0100, Romek napisał(a):

    > Pozdrawiam i poproszę o pomoc,

    Naprawde uwazasz, ze ci sie nalezy?

    --
    marcin

  • 3. Data: 2007-01-14 22:47:05
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Romek napisał(a):

    > Czy słusznie?

    Tak.

    --
    @2007 Johnson

  • 4. Data: 2007-01-15 19:12:32
    Od: Romek <r...@p...onet.pl>

    zly napisał(a):
    > Dnia Sun, 14 Jan 2007 22:04:53 +0100, Romek napisał(a):
    >
    > Naprawde uwazasz, ze ci sie nalezy?

    A co cię to obchodzi? Nie masz nic do powiedzenia, to się nie odzywaj.

    Romek

  • 5. Data: 2007-01-15 20:15:42
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Mon, 15 Jan 2007 20:12:32 +0100, Romek napisał(a):

    > A co cię to obchodzi? Nie masz nic do powiedzenia, to się nie odzywaj.

    jesli nie zrozumiales, to tak, slusznie

    --
    marcin

  • 6. Data: 2007-01-16 19:31:19
    Od: Romek <r...@p...onet.pl>

    zly napisał(a):

    > jesli nie zrozumiales, to tak, slusznie

    Rzozumiem, że zaliczasz się do tych farmazonów, grasujących na listach
    dyskusyjnych, którzy mają na wszystko gotową i właściwą odpowiedź. Poza
    tym wszytko rozumiesz i wiesz najlepiej - bo inni nie, bo są głupcami. A
    w ogóle odreagowujesz, bo w dzieciństwie miałeś problemy z ukończeniem
    podstawówki, komputer kupiła mamuśka i tak sobie siedzi przy nim i
    bredzisz. Bieda z nędzą umysłową zebrały się w tobie.

    Może się mylę?

    Romek