  • 1. Data: 2007-01-14 22:39:18
    Temat: fotoradar - hobby
    Od: "Ż." <r...@v...pl>

    Ludzie, czy mógłbym sobie kupić fotoradar (zalegalizowany) i namierzać auta z
    mojego parapetu, tak by materiał stanowił podstawę do ukarania przez sąd? czy
    też musze ten materiał przekazać policji?. ale czy to wystarczy, żeby moje nowe
    hobby nie było jałowe.?

    Pozdrawiam
    Ż.

  • 2. Data: 2007-01-14 22:53:02
    Temat: Re: fotoradar - hobby
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Ż." <r...@v...pl> napisał w wiadomości

    Gdybyś zdołał wykazać, ze jesteś tutaj pokrzywdzonym, to wówczas mógł byś sam
    wnieść wniosek o ukaranie. W przeciwnym wypadku musisz korzystać z pomocy
    Policji.

  • 3. Data: 2007-01-14 23:04:23
    Od: "Ż." <r...@v...pl>

    Akurat jestem poszkodowany.

    Podsunąłeś mi myśl ;)

    Konkretnie. Odmówię przyjęcia mandatu od sraży gminnej i od razu napisze na
    policje wniosek o dobrowolne poddanie się mandatowi z powołaniem się na
    materiały znajdujące się w sg.

    Dzięki temu policja nie powinna kierowac sparwy do s.grodzk., gdzie moge jednak
    przegrac i dostac więcej. Nie orientujesz się o ile grodzki podwyższa mandat,
    czy może w nakazie jest kwota z taryfikatora?

    dzieki
    Pozdrawiam
    Żorz.

  • 4. Data: 2007-01-14 23:09:52
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Konkretnie. Odmówię przyjęcia mandatu od sraży gminnej i od razu napisze na
    > policje wniosek o dobrowolne poddanie się mandatowi z powołaniem się na
    > materiały znajdujące się w sg.

    Nie da się. Policja moze ukrać mandatem tylko sobę, którą sama "złapie".

> [...]
    > przegrac i dostac więcej. Nie orientujesz się o ile grodzki podwyższa mandat,
    > czy może w nakazie jest kwota z taryfikatora?

    Sąd grodzki nie podwyższa mandatu, ale dolicza koszty procesu.

  • 5. Data: 2007-01-15 22:03:58
    Od: "Kris" <k...@s...pl>

    > Użytkownik "Ż." <r...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Nie da się. Policja moze ukrać mandatem tylko sobę, którą sama "złapie".

    ta no jasne a filmikow z internetu sie nie ogladalo, dzidka szczegolnie:)

  • 6. Data: 2007-01-16 17:06:56
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Kris" <k...@s...pl> napisał w wiadomości

    > ta no jasne a filmikow z internetu sie nie ogladalo, dzidka szczegolnie:)

    Rozwiń proszę?

  • 7. Data: 2007-01-16 18:46:20
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    > Użytkownik "Kris" <k...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Rozwiń proszę?

    Każdy dowód podlega swobodnej ocenie sądu.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 8. Data: 2007-01-16 19:03:09
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Nostradamus" <l...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Każdy dowód podlega swobodnej ocenie sądu.

    To nie wyjaśnia "dzidka" i filmików z Internetu.

  • 9. Data: 2007-01-16 22:02:03
    Od: "Kris" <k...@s...pl>

    Użytkownik "Nostradamus" <l...@p...fm> napisał w wiadomości
    > wiadomości news:eoj58e$rk5$1@atlantis.news.tpi.pl...

    http://groups.google.pl/group/pl.misc.samochody/brow
    se_frm/thread/1e4f57583e895926/61d7583857747e6f?lnk=
    st&q=dzidek&rnum=3&hl=pl#61d7583857747e6f

    http://video.google.com/videoplay?docid=335037989937
    8425904&hl=pl