  • 1. Data: 2008-02-12 12:14:26
    Temat: niesplacanie kredytow bankowych czym grozi ?
    Od: Maurycy <b...@p...fm>

    Kolejne moje pytanie co mnie ciekawi, czym grozi niesplacanie kredytow
    bankowych.tzn. podaje przyklad jesli biore duzy kredyt bankowy, kase
    przelewam zagranice,wyjezdzam z kraju, wyludzenie - scigane, tak samo
    jakbym uzyl podrobionych dokumentow, a jak sie ma sprawa konkretnie do
    jest wziety kredyt, splacam reguralnie itd. zostalo troche jeszcze big
    $ do oddania, nagle przestaje splacac, poreczycieli nie ma, bo to
    kredyt brany na dowod, klient byl juz wiarygodny bankowi.w kraju ma
    meldunek ale tam nie mieszka, wogole w kraju nie ma nic majatku.a
    mieszka w innym kraju UE?
    i co teraz?

  • 2. Data: 2008-02-12 12:20:23
    Temat: Re: niesplacanie kredytow bankowych czym grozi ?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Maurycy pisze:
> [...]
    > kredyt brany na dowod, klient byl juz wiarygodny bankowi.w kraju ma
    > meldunek ale tam nie mieszka, wogole w kraju nie ma nic majatku.a

    Odpowiedzialność karna za oszustwo można ponieść, jeśli udowodni się
    biorącemu kredyt, że wziął go z zamiarem niespłacenia. Takimi pośrednimi
    dowodami tego zamiaru może być właśnie niezwłoczne wyprowadzenie
    pieniędzy za granicę i wyjazd, połączony oczywiście z brakiem spłat rat.

    Jeśli natomiast ktoś wziął kredyt w dobrej wierze, a pomysł
    niespłacania przyszedł mu do głowy później, albo też nie spłaca z
    powodów obiektywnych (brak środków), to odpowiedzialności karnej się nie
    ponosi. Istnieje wtedy dług, który można egzekwować na drodze
    postępowania cywilnego.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 3. Data: 2008-02-12 19:35:25
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@z...pl>

    Dnia Tue, 12 Feb 2008 04:14:26 -0800 (PST), Maurycy napisał(a):

    > wogole w kraju nie ma nic majatku.a
    > mieszka w innym kraju UE?
    > i co teraz?

    jesli w innym kraju UE, to możliwości ścigania są, ale wątpliwe czy będą
    cię ścigać za granicą.
    Lepsza na ukrywanie się byłaby Białoruś, Rosja...

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    rozkoduj mój @ na tiny.pl: http://tiny.pl/p7bb
    http://grupy.3mam.net

  • 4. Data: 2008-02-12 21:05:18
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy pisze:

    > jesli w innym kraju UE, to możliwości ścigania są, ale wątpliwe czy będą
    > cię ścigać za granicą.
    > Lepsza na ukrywanie się byłaby Białoruś, Rosja...

    Fatalny klimat ;)

    Zapodaj jakieś ciepłe wyspy ;)

  • 5. Data: 2008-02-13 17:25:00
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@z...pl>

    Dnia Tue, 12 Feb 2008 22:05:18 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Fatalny klimat ;)
    >
    > Zapodaj jakieś ciepłe wyspy ;)

    ciepłe wyspy także są dobre, aby ukrywać się i najlepiej założyć tam konta
    bankowe, na szybko podałem to conajbliżej...