  • 1. Data: 2008-02-12 08:59:10
    Temat: dalsza odsprzedaż kupionego sklepu na GPL
    Od: "Jancio" <n...@o...pl>

    Witam
    Czy jeśli się kupi sklep na stronie www.oscpremium.com lub innej modyfikacji
    Oscommerce czy można go dalej odsprzedać?
    Sklep jest na GPL, więc chyba jest taka możliwość ale nie mam pewności.

    Co o tym myślicie?

    Janek

  • 2. Data: 2008-02-12 10:19:14
    Temat: Re: dalsza odsprzedaż kupionego sklepu na GPL
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 12 luty 2008 09:59
    (autor Jancio
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <forn4t$p6n$1@news.onet.pl>):

    > Witam
    > Czy jeśli się kupi sklep na stronie www.oscpremium.com lub innej

    Nie wiem i nie chce mi się tam zaglądać ani tym bardziej analizować co dany
    produkt zawiera szczegółowo.

    > modyfikacji Oscommerce czy można go dalej odsprzedać?
    > Sklep jest na GPL, więc chyba jest taka możliwość ale nie mam pewności.

    Jeśli jest na GPL i tylko na GPL (nie zawiera np. dodatków nieGPL, a takie
    może w pewnym zakresie zawierać) to możesz sprzedawać, rozdawać itp.

    --
    Tristan
    napisz tu: w...@g...biz.pl i...@k...com.pl

  • 3. Data: 2008-02-12 18:27:51
    Od: "Jancio" <n...@o...pl>

    > Jeśli jest na GPL i tylko na GPL (nie zawiera np. dodatków nieGPL, a takie
    > może w pewnym zakresie zawierać) to możesz sprzedawać, rozdawać itp.

    ten sklep jest oparty o Oscommerce i musi przejąć jego licencję GPL. Jeśłi
    są jakies dodatkowe modyfikacje wykonane przez sprzedającego ten sklep to
    również one przejmują taka licencję.

    Jeśli były by dodatki np na licencji LGPL lub BSD to nie powinny one
    zmieniać licencji.

    Janek