  • 1. Data: 2004-06-07 09:11:33
    Temat: prawo rodzinne
    Od: Joanna Serafin<j...@p...fm>

    WITAM
    MAM 23 LATA JESTEM STUDENTKA NIE PRACUJE , W DNIU 29
    MARCA URODZILAM DZIECKO. MOJ MAZ PRACOWAL W FIRMIE "A"
    LECZ GO ZWOLNILI Z TYTULU REDUKCJI ETATU POZNIEJ BYL NA
    BEZROBOTNYM 2 TYGODNIE I OD 1 KWIETNIA PACUJE W FIRMIE "B". Z
    CHWILA NARODZIN DZIECKA BYL BEZROBOTNY. WIEM ZE NALEZA MI
    SIE JAKIES PIENIAZKI Z TYTULU URODZENIA DZIECKA CHODZILISMY
    OD DRZWI DO DRZWI KAZDY NAS ODLSYLAL MOWIAC ZE SIE NIC NIE
    NALEZY. AZ W KONCU TRAFILISMY DO OPIEKI SPOLECZNEJ I OKAZUJE
    SIE ZE PIENIADZE SIE NALEZA LECZ MINELO 2 MIESIACE I WSZYSTKO
    PRZEPADLO . CO W TAKIEJ SYTUACJI ROBIC CZY MOZNA JESZCZE
    JAKOS ODZYSKAC TE PIENIADZE NIE DOSTALAM ANI GROSZA .

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2004-06-07 10:32:04
    Temat: Re: prawo rodzinne
    Od: "pamana" <p...@w...pl>

    > MAM 23 LATA JESTEM STUDENTKA NIE PRACUJE

    po pierwsze wyłącz capsloka, bo włączony oznacz krzyk.
    z tego co wiem to kasa z tytułu sie nie nalzy juz .zmienialy sie przepisy.
    postaraj sie o jakies pieniadze z opieki ,jesli dochód jest mały na osobe to
    powinni wam cos przyznac.
    p.>

  • 3. Data: 2004-06-10 10:45:13
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia pon 7. czerwca 2004 11:11 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Joanna Serafin:

    > WITAM
    > MAM 23 LATA JESTEM STUDENTKA NIE PRACUJE , W DNIU 29

    Jejku, nie drzyj się tak, bo kto ten wrzask zrozumie? Ja np. nie mam ochoty
    próbować go zrozumieć dalej.... Mam ciekawsze zajęcia. Podejrzewam, że
    większość z nas tak ma

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)