  • Data: 2004-10-27 13:35:09
    Temat: prawo pracy -wypowiedzenie
    Od: adam <a...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    1
    Czy przy wypowiedzeniu przez pracodawce umowy o prace zawartej na okres
    probny (okreslony do dnia) nie ma obowiazku podania przyczyny
    wypowiedzenia?

    2
    Jesli jest obowiazek podania przyczyny to jaka to moze byc?

    3
    Oraz ktory jest najbardziej korzystny dla przcownika i pracodawcy?

    (Porozumienie stron Ja nie podpisalem (juz i tak nie aktualne, gdzyz
    jestem na wypowiedzeniu, ze wzgledu na DzU 2004 99/1001 art 75.2.2 trace
    trzy miesiace)

    4
    Czy okres wypowiedzenia moze byc w fornie ustnej?

    5
    Czy na okresie wypowiedzenia jest obowiazek swiadczenia obowiazku pracy?

    6
    Co z kozystaniem z zwolnienia lekarskiego, urlopu w czasie
    wypowiedzenia?

    --
    pozdrawiam adam
    prosze o w miare szybka odpowiedz