  • 1. Data: 2004-08-10 06:23:40
    Temat: prawo pracy / urlop szkoleniowy
    Od: "chemik " <c...@g...SKASUJ-TO.pl>

    witam

    mialem podpisana umowe z firma i skierowanie na ksztalcenie - czesc urlopu
    szkoleniowego odebralem, ale zostalo mi jeszce ponad 20 dni. Szef do
    dzisiejszego dnia nie dal mi urlopu, chociaz wskazywalem juz ze 3 daty
    odebrania tych dni. Widze ze nie mam na co juz liczyc i najprawdopodobniej
    nie uzyskam tego urlopu. To tak na wstepie, a teraz pytanie. Podpisalismy
    umowe, ale kiedy juz moge wiedziec na pewno, ze ta umowa zostala zerwana. O
    ile wiem, to urlop mam wykorzystac do dnia obrony pracy magisterskiej. Jak to
    mam wyliczyc (czyli od jakiej daty mam juz wiedzec ze umowa zostala zerwana) -
    czy mam od daty obrony odjac te 20 dni i to bedzei data zerwania umowy, czy
    inaczej??

    Bardzo prosze o szczegolowe informacje
    dziekuje

  • 2. Data: 2004-08-10 08:46:34
    Temat: Re: prawo pracy / urlop szkoleniowy
    Od: "chemik " <c...@W...gazeta.pl>

    witam ponownie
    czy naprawde to co pisze jest takie trudne do uzyskania odpowiedzi??
    bardzo was prosze o odpowiedz

    dzieki
    ps. Jezeli ktos nie umie odpowiedzic a to pytanie to prosze o jakis kontakt
    lub strone gdzie mozna poczytac na ten temat

    chemik