  • 1. Data: 2004-05-17 19:19:04
    Temat: prawo pracy a umowa interwencyjna
    Od: "ania" <x...@o...pl>

    Witam
    Zostałem zatrudniony na okres 4 miesięcy (min 3) na umowę interwencyjną.
    Bardzo proszę o poniższe informacje:
    - czy przysługuje mi urlop?
    - czy przysługuje mi czterodniowe zwolnienie na żądanie?
    - czy podczas zwolnienia pobieram wynagrodzenie wysokości 80% zwykłego, czy
    inne?
    - pod jakim warunkiem mogę rozwiązać umowę z moją firmą?
    - ile miesięcznie dni mogę opuścić miesięcznie na zwolnienie lekarskie?
    - pod jakim warunkiem mogę zostać zwolniony dyscyplinarnie?
    Powyższe pytania powstały we mnie ze względu na kłopoty zdrowotne. Opuściłem
    już w sumie ponad dwa tygodnie, podczas, gdy pracuję niecałe dwa miesiące.
    Bardzo proszę o odpowiedź. Z góry dziękuję.
    Maciej Wójtowicz

  • 2. Data: 2004-05-17 19:51:39
    Temat: Re: prawo pracy a umowa interwencyjna
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    > - czy przysługuje mi urlop?
    TAK - jest to normalna czasowa umowa o prace, tylko ze pracodawca ma
    dofinansowanie z UP

    > - czy przysługuje mi czterodniowe zwolnienie na żądanie?
    to przeciez urlop

    > - czy podczas zwolnienia pobieram wynagrodzenie wysokości 80% zwykłego,
    czy inne?
    80%, ale ja pracujesz mniej niz miesiac moze nie byc podstawy do chorobowego
    i wtedy ... lipa ;/

    > - pod jakim warunkiem mogę rozwiązać umowę z moją firmą?
    np porozumienie stron

    > - ile miesięcznie dni mogę opuścić miesięcznie na zwolnienie lekarskie?
    tyle ile potrzeba

    > - pod jakim warunkiem mogę zostać zwolniony dyscyplinarnie?
    np. gorzaleczka w pracy

    Jean