  • 1. Data: 2004-05-17 18:41:01
    Temat: czy to jest podstawa do jakichkolwiek roszczeń :-)
    Od: "Falkenstein" <P...@i...pl>

    znalezione na onet poczta
    http://poczta.onet.pl/autoryzacja/

    "Autoryzacja przy wysyłaniu poczty ma dwa główne cele. Po pierwsze:
    zabezpiecza użytkowników OnetPoczty przed podszywaniem się pod nich. Dzięki
    temu, otrzymując e-mail z dowolnego konta OnetPoczty można mieć pewność, iż
    dany list pochodzi od jego właściciela. Oznacza to, iż właściciel konta
    "j...@v...pl" nie może wysylać poczty podając się za właściciela
    skrzynki "t...@o...pl".

    Jak sądzicie... czy Sami.Wiecie.Kto może pozwać Onet o odszkodowanie za tą
    obrazę tudzież przetwarzanie danych?

    --
    Falkenstein

  • 2. Data: 2004-05-17 18:57:40
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "Falkenstein" <P...@i...pl> napisał(a)
    w news'ie: news:c8b10t$i5m$1@inews.gazeta.pl

> [...]
    > się za właściciela skrzynki "t...@o...pl".
    > Jak sądzicie... czy Sami.Wiecie.Kto może pozwać Onet o odszkodowanie za

    Heh, chodzi Ci o to, że "szargają" moje nazwisko czy, że "toporny"?. ;-)

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Systemy odporne na idiotów, obsługiwane są właśnie przez nich."

  • 3. Data: 2004-05-18 08:41:42
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Andrzej_K napisał:

    > Heh, chodzi Ci o to, że "szargają" moje nazwisko czy, że "toporny"?. ;-)

    Arnold wiecznie żywy ;>

    Stasio Podróżnik
    e-mail: http://www.kopernet.eu.org/~promilek/e-mail.jpg
    WWW (co? gdzie? w Przemyślu): http://www.przemysl-przemysl.prv.pl
    Wejdź i nakarm głodne dziecko ! => http://www.pajacyk.pl/

  • 4. Data: 2004-05-18 10:07:12
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Falkenstein napisał:
    [..]
    > Jak sądzicie... czy Sami.Wiecie.Kto może pozwać Onet o odszkodowanie
    > za tą obrazę tudzież przetwarzanie danych?

    Dziś jest wtorek, dobry dzień na pozew.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek

  • 5. Data: 2004-05-19 13:11:28
    Od: "Mariusz Wozniak" <x...@g...z._pl_.invalid>

    Użytkownik "Falkenstein" <P...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > skrzynki "t...@o...pl".
    >
    > Jak sądzicie... czy Sami.Wiecie.Kto może pozwać Onet o odszkodowanie za tą

    http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=6085

    X.