  • 1. Data: 2003-03-28 19:17:01
    Temat: prawo pracy?
    Od: Sierp <N...@s...netskasuj>

    Witam

    mam takie pytanie
    zaraz prawdopodobnie bede zatrudniany na umowe o prace. Chcialbym
    sie dowiedziec czy moge jednoczesnie gdzies podjac druga umowe o
    prace z innym pracodawcą? Jakie sa ograniczenia?
    Czy jezeli mialbym umowe o dzielo, to wyglada to inaczej?
    Po prostu nie wiem na co sie zdecydowac, a byc moze bede musial
    zdecydowac sie na druga prace, wiec wole sobie zawczasu zostawic
    otwarta furtke

    Sierp

    --
    Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.networking
    http://sierp.net/faq

  • 2. Data: 2003-03-28 19:20:01
    Temat: Re: prawo pracy?
    Od: Sierp <N...@s...netskasuj>

    Dnia Fri, 28 Mar 2003 20:17:01 +0100
    Sierp <N...@s...netskasuj> naskrobał(a):

> [...]
    > Po prostu nie wiem na co sie zdecydowac, a byc moze bede musial
    > zdecydowac sie na druga prace, wiec wole sobie zawczasu zostawic

    aha - nie wiem na ile zmienia to sytuacje
    jestem (jeszcze :) studentem studiow dziennych

    Sierp

  • 3. Data: 2003-03-29 01:23:27
    Od: "SapeR" <s...@i...pl>

    "Sierp" <N...@s...netskasuj> wrote in message
    ..
    > Dnia Fri, 28 Mar 2003 20:17:01 +0100
    > Sierp <N...@s...netskasuj> naskrobał(a):

    > aha - nie wiem na ile zmienia to sytuacje
    > jestem (jeszcze :) studentem studiow dziennych

    Generlanie umow mozesz sobie zawierac ile chcesz - ni ma ku temu
    przeciwskazan !
    Inna sprawa to kwestie ZUSu - ale to jakby nie twoja sprawa - ale pracodawcy
    / zleceniodawcy !
    Tez ma to wplyw na podateczki, ale raczej korzystny niz nie - dla ciebie
    oczywiscie !

    Pozdro

    sap

  • 4. Data: 2003-03-29 23:11:38
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 28 Mar 2003, Sierp wrote:

> [...]
    >+ sie dowiedziec czy moge jednoczesnie gdzies podjac druga umowe o
    >+ prace z innym pracodawcą? Jakie sa ograniczenia?

    Głownie twoje umowy :), jeśli zawierają "zakaz konkurencji".
    Ponadto jednego z pracodawców musisz powiadomić że osiągasz inne
    dochody - bo tylko jeden może ci odliczać koszty ryczałtowe
    (a pewnie obaj spytają czy powinni).

    >+ Czy jezeli mialbym umowe o dzielo, to wyglada to inaczej?

    Nie. Są tylko róznice w płatnościach ZUS, sposobie płacenia
    zaliczek na podatek itp. drobiazgi; z twojego punktu widzenia
    - dostaniesz inne PIty na koniec roku :)

    pzdr, Gotfryd