  • 1. Data: 2003-03-28 20:45:17
    Temat: Zasiedzenie, czy moga zabrac mi mieszkanie ?
    Od: a...@p...onet.pl

    Witam !
    Mam taki problem, jakies 7 lat temu moj dziadek wykupil na mnie swoje
    mieszkanie, 5 lat temu dziadek zmarl, tydzien temu zmarla babcia i niby
    wszystko byloby proste poniewaz mam mieszkanie to jest jeszcze problem z moim
    wujkiem a synem zmarlych dziadkow. Otoz ten wujek ma zone i dziecko ale z nimi
    nie mieszkal tylko mieszkal z dziadkami i praktycznie tam byl od urodzenia
    zameldowany. Wujek pozatym ma problem z alkoholem i od wielu lat nie pracowal
    tylko byl na utrzymaniu babci, przez co tez nic nie lozyl na to mieszkanie.
    W ksiedze wieczystej jestem wpisany jako wlasciciel tego mieszkania, z tym ze
    musze jeszcze pozbyc sie wujka, i narazie chce wybadac wszystkie mozliwosci jak
    to moge najprosciej zrobic.
    Wujek straszy mnie zasiedzeniem, ale z tego co udalo mi sie zorientowac
    praktycznie mialo by to sens jakby byl spadkobierca, a tu spadkobiercy nie ma
    bo to jest moje mieszkanie. Prosilbym o jakies informacje dotyczace
    zasiedzenia, czy w takim przypadku wujek jest wlascicielem samoistnym ?

    Grzesiek

  • 2. Data: 2003-03-28 20:59:53
    Temat: Re: Zasiedzenie, czy moga zabrac mi mieszkanie ?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Wujek nie jest właścicielem samoistnym. Byłby, jakby hipotetycznie się tak
    stało, że mieszkanie jest dziadków i oni umierają. Zostaje wujek, który
    sprawy spadkowej nie przeprowadza tylko tam mieszka. Płaci rachunki za gaz,
    prąd i podatek, ale na własność tego nie przeprowadza. No i jakby tak
    mieszkał 30 lat i jeden dzień, to by to zasiedział. Inaczej nie ma mowy.

  • 3. Data: 2003-03-28 23:19:37
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    <a...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > bo to jest moje mieszkanie. Prosilbym o jakies informacje dotyczace
    > zasiedzenia, czy w takim przypadku wujek jest wlascicielem samoistnym ?

    Absolutnie nie. Poslij go na drzewo - jakim samoistnym, jak mieszkał z
    rodzicami i był jeszcze na ich garnuszku? Absurd - nie ma i nie miałoby to
    nigdy żadnego sensu.

    Depi.

  • 4. Data: 2003-03-31 07:41:14
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > W ksiedze wieczystej jestem wpisany jako wlasciciel tego mieszkania, z tym ze
    > musze jeszcze pozbyc sie wujka, i narazie chce wybadac wszystkie mozliwosci jak
    > to moge najprosciej zrobic.

    Najprosciej to jest po prostu w asyscie policji ... smutne ale
    prawdziwe.