  • 1. Data: 2002-12-16 15:21:31
    Temat: Re: prawo patentowe - ochrona nazwy a domena internetowa ....
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    plusz wrote:
    > czy ktoś zna jakieś orzecznictwa sądów lub wykładnie związane z ochroną
    [..]
    > czy ktoś może wie coś więcej jak określa to nasze prawo ?

    Przy NASKu powstał Sąd Arbitrażowy, który od 18 grudnia będzie zajmował
    się konfliktami wokół nazw domen.
    Miejmy nadzieję, że od tego czasu NASK przestanie świrować i zacznie rejestrować
    domeny jak leci.
    Tylko swoją drogą po kiego Ci domena .pl ??
    Tańsze są z .com .net .org itd.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm

  • 2. Data: 2002-12-16 15:22:20
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    czy ktoś zna jakieś orzecznictwa sądów lub wykładnie związane z ochroną
    znaku towarowego i nazwy domeny ?

    przypuśćmy, że ktoś zarejestrował sobie nazwę jablko (bo taki wpis widziałem
    w rejestrze)

    jeśli ja chcę zarejestrować domenę jablko.pl to NASK poinformuje mnie, że to
    znak towarowy zastrzeżony i że muszę oświadczyć, że zapoznałem się z wpisem
    do rejestru i nie złamię jego postanowień

    a skoro nazwa jest popularna to jakim prawem ktoś może sobie ją zastrzec ?

    czy ktoś może wie coś więcej jak określa to nasze prawo ?

    --
    pozdrawiam
    plusz