  • 1. Data: 2003-01-30 20:51:07
    Temat: prawo konsumenta
    Od: "Inh" <i...@b...netu>

    Kupilem kurtke dosc daleko od miejsca obecnego zamieszkania. Nie wiem czy
    tam jest jeszcze ten sklep. Kurtka jest jednak znanego producenta i ma siec
    w calej Polsce. Juz raz ja reklamowalem, naprawili, ale teraz ponownie po
    kawalku sie rozpada. Czy mam prawo zadac by przyjeli ja ponownie w salonie
    firmowym tej sieci i wyslali do producenta ? Czy producent ma obowiazek dac
    nowa, naprawic, lub oddac pieniadze bez uciazliwej dla mnie procedury ze
    sprzedawca, ktory mi sprzedal ta kurtke w sklepie na drugim koncu kraju ????
    Wszystko chcialbym zalatwic w salonie firmowym w Warszawie. Wyobrazcie
    sobie, ze gdyby chodzilo o telefon komorkowy to pewnie no problem, ale
    generalnie chce wiedziec jakie mam prawa.

    Co to sa prawa rekojmi, itd...