eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoprawo konsumenta › prawo konsumenta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.atman.pl!newsfe
    ed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-ma
    il
    From: "Inh" <i...@b...netu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: prawo konsumenta
    Date: Thu, 30 Jan 2003 21:51:07 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 14
    Message-ID: <b1c36k$ca$1@news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: pn47.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl
    X-Trace: news.tpi.pl 1043959829 394 213.76.109.47 (30 Jan 2003 20:50:29 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 30 Jan 2003 20:50:29 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.00.2919.6700
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.00.2919.6700
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:129078
    [ ukryj nagłówki ]

    Kupilem kurtke dosc daleko od miejsca obecnego zamieszkania. Nie wiem czy
    tam jest jeszcze ten sklep. Kurtka jest jednak znanego producenta i ma siec
    w calej Polsce. Juz raz ja reklamowalem, naprawili, ale teraz ponownie po
    kawalku sie rozpada. Czy mam prawo zadac by przyjeli ja ponownie w salonie
    firmowym tej sieci i wyslali do producenta ? Czy producent ma obowiazek dac
    nowa, naprawic, lub oddac pieniadze bez uciazliwej dla mnie procedury ze
    sprzedawca, ktory mi sprzedal ta kurtke w sklepie na drugim koncu kraju ????
    Wszystko chcialbym zalatwic w salonie firmowym w Warszawie. Wyobrazcie
    sobie, ze gdyby chodzilo o telefon komorkowy to pewnie no problem, ale
    generalnie chce wiedziec jakie mam prawa.

    Co to sa prawa rekojmi, itd...


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1