  • 11. Data: 2011-12-30 20:24:57
    Temat: Re: prawo jazdy ważne bezterminowo?
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Fri, 30 Dec 2011 19:59:24 +0000 (UTC), Budzik wrote:

    > a czego dowodzi brak mandatów i duza ilosc przejechanych kilomentrow?

    Dowodzi tego, że ktoś płaci mało mandatów i dużo jeździ :)

  • 12. Data: 2011-12-30 22:27:55
    Od: Nixe <n...@n...pl>

    W dniu 2011-12-30 20:59, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail h...@s...spam.spam napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > a czego dowodzi brak mandatów i duza ilosc przejechanych kilomentrow?

    A te przejechane kilometry to gdzie ma zarejestrowane?

    N.

  • 13. Data: 2011-12-31 13:35:50
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 30 Dec 2011, sqlwiel wrote:

    > Masz rację. Najlepiej wszystkich od razu ryczałtem omandatowić,

    Ale przecież nie pisałeś o karach.
    Pisałeś o dodatkowych uprawnieniach za brak kar.

    > PJ odebrać i kazać co roku zdawać.

    Nie no, bez odbierania, ale zdawać ... to wygląda na dobry pomysł :P

    > Z góry również ukarać za gwałt (bo mają aparaturę),

    A to znowu o karaniu.
    IMVHO mylisz dwie sprawy: spełnianie wymogu administracyjnego,
    z *karą* za konkretny czyn w którym przekroczono przepisy.

    pzdr, Gotfryd

  • 14. Data: 2011-12-31 13:38:03
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 30 Dec 2011, Nixe wrote:

    > A te przejechane kilometry to gdzie ma zarejestrowane?

    Modne stałoby się dokręcanie kilometrów przed wysłaniem
    pojazdu na złom. Już to widzę: Żuk (który całe lata "ewidencjonował"
    paliwo na "ciężarówkę") z przebiegiem 2,2 miliona km :>

    pzdr, Gotfryd

  • 15. Data: 2011-12-31 18:57:34
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail n...@n...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > A te przejechane kilometry to gdzie ma zarejestrowane?

    ale nie o sposobach udowadniania było pytanie...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Tylko jednego w życiu żałuję: że nie jestem kimś innym.

  • 16. Data: 2011-12-31 20:44:13
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 30 Dec 2011 18:52:45 +0100, sqlwiel napisał(a):

> [...]
    > czegoś dowiodłeś, jesteś lepszym kierowcą, niż najgłupsza cipa, która
    > zrobiwszy laskę egzaminatorowi zdała na PJ.

    Rozumiem że dla zaawansowanego kierowcy zmieniają się prawa fizyki i może
    jeździć szybciej i tam gdzie dla innych jest niebezpiecznie? A może pieszy
    uderzony z prędkością 70km/h przez "doświadczonego" kierowcę przeżyje?

    Henry