  • 1. Data: 2004-10-12 21:41:35
    Temat: prawo jazdy i blad
    Od: xywek <x...@p...onet.pl>

    Witam,

    pare dni temu otrzymalem prawo jazdy i jakos nigdy wczesniej nie
    przygladalem sie im dokladniej ale dzis zauwazylem, ze niezgadza sie
    adres zamieszkania, a konkretniej nr. mieszkania (ja mieszkam pod 15, a
    w prawku jest 5).

    I mam 2 pytania zwiazane z zaistniala sytuacja:

    1) Jesli zlapie mnie policja to moga sie doczepic, ze niezgadza mi sie
    miejsce zamieszkania z tym co mam w dowodzie? Moga mi cos za to zrobic?

    2) Czy musze koniecznie wymienic prawo jazdy? Czy narazie moze tak
    zostac? Podczas zapisywania sie na egzamin podalem prawidlowe dane. I
    jesli musialbym wymienic to znow mam zaplacic czy moze wymienia mi bo to
    ich blad?

    --
    [04-07-06 21:19:40 xywek@usenet ~]$ cat sygnaturka
    pozdrawiam, xywek

  • 2. Data: 2004-10-12 22:06:36
    Temat: Re: prawo jazdy i blad
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik xywek napisał:
    > 1) Jesli zlapie mnie policja to moga sie doczepic, ze niezgadza mi sie
    > miejsce zamieszkania z tym co mam w dowodzie? Moga mi cos za to zrobic?

    W jaki sposób zdałeś egzamin teoretyczny na prawo jazdy? Dałeś komuś w
    łapę? Przecież tam jest pytanie, czy policjant może zabrać prawo jazdy
    jeśli nie zgadza się adres zamieszkania ze stanem faktycznym. Odpowiedź
    brzmi NIE.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 3. Data: 2004-10-13 05:17:37
    Od: "Zbigniew Jablonski" <z...@w...pl>

    Użytkownik "xywek" <x...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > jesli musialbym wymienic to znow mam zaplacic czy moze wymienia mi bo to
    > ich blad?

    wymienia za darmo.
    pozdr

  • 4. Data: 2004-10-13 06:38:26
    Od: "fi5h" <f...@o...pl>

    masz fuksa, bo jedno z pytan to wlasnie to ktore t uzadales. Ciesz sie ze
    nie trafiles go na egzaminie.

    --
    fi5h

  • 5. Data: 2004-10-13 11:12:03
    Od: xywek <x...@p...onet.pl>

    Pewnego (nie)słonecznego dnia 13 paź 2004 o 00:06:36, *scream*
    napisał(a):

    > W jaki sposób zdałeś egzamin teoretyczny na prawo jazdy? Dałeś komuś w
    > łapę? Przecież tam jest pytanie, czy policjant może zabrać prawo jazdy
    > jeśli nie zgadza się adres zamieszkania ze stanem faktycznym.

    Na egzaminie teoretycznym sa dopuszczalne dwa bledy. Wiec nie obazaj
    mnie mowiac, ze komus dalem w lape.

  • 6. Data: 2004-10-13 11:17:54
    Od: xywek <x...@p...onet.pl>

    Pewnego (nie)słonecznego dnia 13 paź 2004 o 07:17:37, *Zbigniew
    Jablonski* napisał(a):

    > wymienia za darmo.

    Ok, dzieki za odpowiedz.

    > pozdr

    Rowniez pozdrawiam.

  • 7. Data: 2004-10-13 21:36:32
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 13 Oct 2004 00:06:36 +0200, scream <s...@...pl> wrote:

    >W jaki sposób zdałeś egzamin teoretyczny na prawo jazdy? Dałeś komuś w
    >łapę? Przecież tam jest pytanie, czy policjant może zabrać prawo jazdy
    >jeśli nie zgadza się adres zamieszkania ze stanem faktycznym.
    Moze nie trafil na to pytanie?

    WAM
    --
    Sylwester 2004!