  • 1. Data: 2004-10-12 20:37:27
    Temat: Swiadczenia przedemerytalne
    Od: "Maras" <m...@p...com>

    Witam szanownych grupowiczow,

    Prosze o pomoc (w imieniu mojej mamy),

    Czy naleza sie swiadczenia przedemerytalne (lub inne) dla
    osoby, ktora:
    - W 2001r XI zostala zwolniona z pracy z art 53 &1 plt 1b
    - od 02.02. do 08.02 pobierala zasilek dla bezrobotnych
    - od 08.02 do chwili obecnej jest zarejestrowana jako bezrobotna
    - ukonczone 56 lat
    - nie otrzymala/nie odrzucila propozycji pracy z urzedu pacy

    ZUS nawet nie chcial przyjac wniosku o swiadczenia przedemerytalne,
    przy powyzszych informacjach.
    Z gory dziekuje za wszelkie podpowiedzi

    Pozdrawiam
    Marek
    m...@p...com

  • 2. Data: 2004-10-13 05:59:50
    Temat: Re: Swiadczenia przedemerytalne
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <j...@W...pl>

    Maras napisał(a):
> [...]
    > - ukonczone 56 lat
    > - nie otrzymala/nie odrzucila propozycji pracy z urzedu pacy

    Wszelkie warunki niezbędne do nabycia świadczenia przedemerytalnego
    trzeba spełniać _w_dniu_zarejestrowania_ w urzędzie pracy.
    Jeśli dobrze się domyślam wówczas tak nie bylo....

    3m się.

    --
    Waldemar "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl/