  • 1. Data: 2004-10-12 21:28:02
    Temat: bankrut
    Od: "lechos" <s...@p...onet.pl>

    witam

    niedawno slyszalem iz w polsce osoba moze oglosic raz w zyciu bankructwo.
    moglby mi ktos blizej wyjasnij na jakiej zasadzie . Tzn sie chodzi mi jesli
    mam powiedzmy dlugi windyfikacyjne i nie jestem w stanie tego splacic
    pozbylem sie juz mieskzania wszystkich jakis rzeczy majacych wartosc
    materialna to czy moge oglosic bankructwo jako osoba fizyczna? i co mi to
    ewentualnie da , jakie korzysci ?

    dziekuje za odpowiedz

  • 2. Data: 2004-10-12 21:31:14
    Temat: Re: bankrut
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    lechos wrote:
    > to czy moge oglosic bankructwo jako osoba fizyczna?

    nieprowadząca działalności gospodarczej - nie

    KG

  • 3. Data: 2004-10-12 21:37:12
    Od: "lechos" <s...@p...onet.pl>

    > nieprowadząca działalności gospodarczej - nie

    a prowadzaca ? tzn sie sa jakiejs kryteria czasowe lub cos ? dodam ze
    interesu nie prowadze juz ponad kilka miesiecy a dlugi wciaz rosna

  • 4. Data: 2004-10-12 21:47:25
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    lechos wrote:
    > a prowadzaca ? tzn sie sa jakiejs kryteria czasowe lub cos ? dodam ze
    > interesu nie prowadze juz ponad kilka miesiecy a dlugi wciaz rosna

    prawo upadłościowe

    KG