  • 1. Data: 2006-03-31 19:50:06
    Temat: wynagrodzenie
    Od: Pawel <s...@p...fm>

    Witam
    Mam male pytanie, widze rozne wiadomosci na temat
    wynagrodzenia podczas zwolnienia lekarskiego.
    Interesuja mnie nastepujace zagadnienia:
    1. Od ktorego dnia zwolnienia przysluguje 100% wynagrodzenia,
    od 30, 35, 90? Takie terminy widzialem w archiwum tej grupy.
    2. Czy dobrze rozumiem, ze pomimo tego, ze moje zwolnienie
    jest np. na 4 miesiace, to za pierwszy okres dostane
    80% a dopiero w kolejnym okresie 100%?
    3. Jak liczone jest wynagrodzenie podczas chorobowego,
    czy to srednia z ostatnich paru miesiecy, czy brane jest tylko
    wynagrodzenie zasadnicze (ze wzgledu na regulamin mam prawie 50%
    pensji w premii uznaniowej, czy pracodawca ma prawo naliczac
    mi za chorobowe np. 80% z podstawy?)
    4. Gdzie mozna znalezc informacje na w/w tematy?
    Prawo pracy? Na stronach ZUS? Szukalem troche,
    ale nie udalo mi sie nic znalezc, w szczegolnosci
    strona ZUS, jest po prostu fatalna, jak cala instytucja
    zreszta.

    Dzieki za odpowiedzi
    pozdrawiam pawel

  • 2. Data: 2006-04-02 15:23:36
    Temat: Re: wynagrodzenie
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Pawel napisał(a):

> [...]
    > 1. Od ktorego dnia zwolnienia przysluguje 100% wynagrodzenia,
    > od 30, 35, 90? Takie terminy widzialem w archiwum tej grupy.

    91.

    > 2. Czy dobrze rozumiem, ze pomimo tego, ze moje zwolnienie
    > jest np. na 4 miesiace, to za pierwszy okres dostane
    > 80% a dopiero w kolejnym okresie 100%?

    Tak.

> [...]
    > wynagrodzenie zasadnicze (ze wzgledu na regulamin mam prawie 50%
    > pensji w premii uznaniowej, czy pracodawca ma prawo naliczac

    Zasadniczo średnia z 6 poprzednich miesięcy (łącznie z premią).

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Gdy nie wiemy czegoś w ogóle, bądź wiemy mało - jesteśmy skłonni do
    podstawiania uczuć w miejsce rozumu"

  • 3. Data: 2006-04-03 18:16:34
    Od: Pawel <s...@p...fm>

    Witam
    Czy ktos moglby mi pomoc w opisanych sprawach?
    Bardzo mi na tym zalezy...