  • 1. Data: 2003-06-08 10:48:51
    Temat: prawo do mieszkania po rozwodzie
    Od: "Mira" <m...@o...pl>

    Mam przyjaciłókę , która jest w trakcie rozwodu . Wina za rozpad małżeństwa
    leży po stronie męża , ale jest problem . Mieszkanie przed ślubem należało
    do mężczyzny . Z tego związku jest 15 letni syn . Jakie ma szanse
    przyjaciłóka zostać w tym mieszkaniu z synem . Ona nie pracuje , pozostaje
    na łasce męża , jednak o pracę 45 letniej kobiecie trudno nawet w dużym
    mieście . Nie miałaby za co wynająć mieszkania . Bardzo proszę o wypowiedź w
    tej sprawie , bardzo dziękuję i pozdrawiam grupowiczów Mirka

  • 2. Data: 2003-06-08 10:51:11
    Temat: Re: prawo do mieszkania po rozwodzie
    Od: "piotr" <p...@i...pl>

> [...]
    > mieście . Nie miałaby za co wynająć mieszkania . Bardzo proszę o wypowiedź
    > tej sprawie , bardzo dziękuję i pozdrawiam grupowiczów Mirka

    to juz jej problem ze jest na lasce, teraz to ja bruk czeka

  • 3. Data: 2003-06-10 05:52:00
    Temat: Odp: prawo do mieszkania po rozwodzie
    Od: "Sandra" <S...@w...pl>

    Użytkownik piotr <p...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bbv4et$sdc$...@g...uci.agh.edu.pl...
    > to juz jej problem ze jest na lasce, teraz to ja bruk czeka

    niby dlaczego bruk ? eksmisja na bruk małżonka może nastąpić w wyjątkowych
    warunkach i o tym zadecyduje sąd ...

    Sandra

  • 4. Data: 2003-06-10 05:54:16
    Od: u...@p...onet.pl

    > to juz jej problem ze jest na lasce, teraz to ja bruk czeka

    A gdyby wykombinowała, że mąż znęca się nad nią fizycznie i psychicznie? Wiem
    od prawników, że to modny trend?

  • 5. Data: 2003-06-10 06:36:37
    Od: u...@p...onet.pl

    > niby dlaczego bruk ? eksmisja na bruk małżonka może nastąpić w wyjątkowych
    > warunkach i o tym zadecyduje sąd ...

    Czy można zatem wyrzucić "na bruk" małżonka jeśli ten znęca się nad rodziną i
    pomimo tego, że mieszkanie jest jego wyłączną własnością?
    WW

  • 6. Data: 2003-06-10 07:25:13
    Od: "t...@w...pl" <t...@w...pl>

    A jak mąż będzie cwany to ona będzie miała sprawę za fałszywe zeznania ia on
    dodatkowy atut przeciwko niej, że to ona jest wszystkiemu winna, a on
    grzeczniutki ...

    Co innego trend, a co innego rzeczywistość ...
    A życie jest ciężkie ...

  • 7. Data: 2003-06-10 22:05:18
    Od: "Sandra" <S...@w...pl>

    Użytkownik <u...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:5...@n...onet.pl...
    > Czy można zatem wyrzucić "na bruk" małżonka jeśli ten znęca się nad
    rodziną i
    > pomimo tego, że mieszkanie jest jego wyłączną własnością?
    > WW

    w tym wypadku tak ale pytanie początkowe nie dot. takiej sytuacji ...

    Sandra