  • From: "Jacek23" <j...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: prawo do lokalu kwater.?
    Date: Mon, 2 Jan 2006 02:31:12 +0100

    Oki , wiec wyjasnij mi cos:
    Mieszkam tu od 1988 roku, ciotka przebywa w domu opieki juz 3 lata, zostala
    tam zameldowana na stale a stad wymeldowana.
    Ja jestem zameldowany od 1988 roku.
    Bylem u naczelnika lokalowego, powiedzial mi ze abym mogl sie starac o to
    mieszkanie to ciotka musi najpierw z niego zrezygnowac( mimo to ze jest
    wymeldowana na stale) bo ma prawo do tego lokalu, natomiast jak ciotka
    chciala wykupic je na wlasnosc to juz taka mozliwosc nie istnieje bo nie
    jest tu zameldowana.
    wiec powiedz mi jak to jest ze ja tu mieszkam skoro jesttem tylko
    zameldowany a ciotka teoretycznie nie ma prawa do lokalu zeby go wyluic bo
    juz nie jest tu zameldowana.
    Chociaz naczelnik mowi ze ma prawo nadal do tego lokalu.
    Gdzie tu sens?

    --
    j...@p...pl
    gg: 207344