  • 1. Data: 2003-03-05 11:09:12
    Temat: "Terroryzm lotniczy w świetle prawa międzynarodowego"
    Od: Beerman <b...@d...com.pl>

    Witam.

    Czy ktos moze ma dostep do tej publikacji ? Autorem jest prof. dr.
    Zdzislaw Galickim z Instytutu Prawa Miedzynarodowego UW. a zostala
    wydana w serii Rozpraw Uniwersytetu Warszawskiego w 1981 roku. Kwestia
    jej dostepnosci przypomina poszukiwanie Swietego Gralla, a jest mi ona
    potrzeba niczym tlen :) Jesli ktos by ja mial, ewentualnie mial do
    niej dostep i mi ja skserowal (130 stron) bylbym dzwieczny do konca
    swiata i jeden dzien dluzej i postaral odpowiednio ugratyfikowac.

    Pozdrawiam i z gory dzieki za pomoc.

    --
    _______ b...@d...com.pl ______ ___ _GG:235429___ICQ:37186302_
    \____ PGP Key ID : 0x7E9C34CA ___/ / _ )___ ___ ___,__ _ ___ ___\