eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Regulamin w zakładzie pracy
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2003-03-05 10:27:01
    Temat: Regulamin w zakładzie pracy
    Od: "Agata" <j...@p...onet.pl>

    Dzień dobry,
    jest taka sprawa:
    Zakład pracy posiadał regulaminy pracy i wynagradzania. Ponieważ nie były
    one dopracowane do końca (miały pewne braki) - ktoś napisał je ot tak, żeby
    PIP się nie czepiał - postanowiłam napisać nowe regulaminy zgodne z
    aktualnymi przepisami prawa pracy.

    Czy należy dokonać jakiegoś zapisu unieważniającego tamte "stare" regulaminy
    (na tych nowych, czy odrębnym aneksem)?

    Ponieważ nie ma już obowiązku tworzenia ZFŚS oraz wypłacania świadczeń
    urlopowych (co zapisuje się w regulaminie wynagradzania) czy również należy
    jakoś unieważnić regulamin ZFŚS?

    z pozdrowieniami,
    Agata



strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1