  • 1. Data: 2005-08-21 16:02:50
    Temat: prawo autorskie
    Od: AP <z...@a...pl>

    Witam,

    mam następujące pytanie:

    czy mogę opublikować na *prywatnej* stronie internetowej (typu "o
    sobie") zamieścić czyiś utwór poetycki (oczywiście z zaznaczeniem
    imienia, nazwiska lub pseudonimu twórcy oraz miejsca pochodzenia), który
    wcześniej został opublikowany na ogólnodostępnej grupie dyskusyjnej?

    I drugie pytanie -- czy mogę na tej samej stronie zamieścić utwór
    ogólnie znanego poety (np. Różewicza, Szymborskiej), oczywiście również
    podpisując utwór.

    Oczywiście strona nie będzie przynosić żadnych korzyści majątkowych czy
    jakichkolwiek innych. Ot, po prostu sobie będzie.

    --
    Pozdrawiam, ap.