  • 1. Data: 2005-08-21 12:51:12
    Temat: Smutna sprawa.
    Od: "Tomek" <k...@o...pl>

    Jest sobie pani. Ma trójkę dzieci. Kilkanaście lat ma jedno, reszta mała i
    bardzo mała. Kazde ponoć z innym tatusiem. Jeden znany, pracuje za granicą. Do
    pani tej przychadzą lumpy wszelakiej maści. Wóda z melin to normalny posiłek,
    dzieci również. Ostatnio najstarsze dziecko biegało po ulicy z dwójka młodszych
    i chciało rzucić się pod samochód. Prawdopodobnie nie wytrzymuje już sytuacji.
    Te informacje pochodzą od innych osób. Nie mam możliwości ich zweryfikowania.
    Ale są na tyle niepokojace że powinien ktoś obiektywny to sprawdzić. Nie chcę w
    jakiś sposób być w tą sprawę zamieszany. Kogo powiadomić żeby po angielsku móc
    opuscić spotkanie z gwarancją nie ciągania po dziwnych miejscach. Policje jakoś
    wykluczam. Rodzina ze względu na powiązania z okolicznym lumpiarstwem jest chyba
    pod jakąś kontrolą dzielnicowego. Szkoda tych dzieci. Moze być i również szkoda
    innych ludzi, jak dziecko będzie się chciało zabić np. odkręcajac gaz. A moze i
    nie szkoda sąsiadów tej pani. Wiedzą o wszystkim więcej niż ja i nie reagują. Co
    zrobić ?
    Tomek

  • 2. Data: 2005-08-21 14:15:51
    Temat: Re: Smutna sprawa.
    Od: "Leszczak" <s...@g...pl>

    sąd rodzinny i umieszczenie dzieci w ochronce wykonalne od ręki, jeśli
    naprawdę jest źle. wydziały rodzinne są w sądach rejonowych, napisz anonim.

    pzdr Michał.

  • 3. Data: 2005-08-21 14:22:01
    Od: "bubu" <j...@t...pl>

    Użytkownik "Tomek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Jest sobie pani. Ma trójkę dzieci. Kilkanaście lat ma jedno, reszta mała i
    > bardzo mała. Kazde ponoć z innym tatusiem. Jeden znany, pracuje za

    Niestety najlepiej policję aby skontrolowali.
    Koniecznie Miejską lub Dzielnicową Opiekę Społeczną .

  • 4. Data: 2005-08-21 20:55:52
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Tomek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    Porozmawiaj z dzielnicowym. Jeśli masz wątpliwości co do tego, że
    zachowa źródło informacji w tajemnicy, to przespaceruj się do
    najbliższej jednostki Policji stopnia powiatowego (Komenda
    Miejska/Powiatowa/Rejonowa) i porozmawiaj ze Specjalistą d/s
    Nieletnich. I to jak najszybciej, bo jeśli nie koloryzujesz, to
    sytuacja moim zdaniem bardzo szybko może się wymknąć spod kontroli.

  • 5. Data: 2005-08-22 16:54:29
    Od: k...@o...pl

    > sąd rodzinny i umieszczenie dzieci w ochronce wykonalne od ręki, jeśli
    > naprawdę jest źle. wydziały rodzinne są w sądach rejonowych, napisz anonim.
    >
    > pzdr Michał.

    Zadzwoniłem do sądu. Pani sobie spisała co jej powiedziałem. Nie upierała sie
    żebym podał nazwisko. Powiedziała ze za chwile zrobi notatke i przekaże
    sedziemu. Żałuję ze nie dowiedziałem się o tym zdarzeniu gdy ta dziewczynka
    biegała po ulicy. Była podobno pijana. Jakbym wtedy zadzwonił po policję to
    pewno sprawa byłaby załatwiona natychmiast. Ogólnie jestem przybity sytuacją.
    Każde wyjście jest złe. Kobiecie coś się w zyciu nie ułożyło. Cierpią dzieci.
    Ojciec jednego jak sie dowie też nie bedzie szczęsliwy. Zadowoleni są tylko
    żule. Mieli gdzie pobalować i kogo użyć, bo ta pani jest atrakcyjna. Ogólnie syf
    nie życie. Tomek