  • 1. Data: 2005-08-21 17:09:25
    Temat: ustawa o sprzedaży konsumenckiej a odpowiedzialnosc sprzedawcy
    Od: "chiniol" <p...@g...com>

    czy sprzedawca odpowiada na podstawie tej ustawy jesli komp mi sie popsul po
    1,5 roku?

    (gwarancja miala 12 miechow)

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-08-21 22:43:45
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    In article <deacg6$6jp$1@atlantis.news.tpi.pl>, chiniol wrote:
    > czy sprzedawca odpowiada na podstawie tej ustawy jesli komp mi sie popsul po
    > 1,5 roku?
    > (gwarancja miala 12 miechow)

    Nie wiem czy odpowiada na podstawie "tej", ale ogólnie odpowiada, z tym,
    że po 6'ciu miesiącach od wydania towaru ty musisz udowodnić, że usterka
    istniała w towarze w momencie wydania.

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2005-08-22 08:43:19
    Od: "chiniol" <p...@g...com>

    a nie moze usterka powstac pozniej tj w toku normalnego uzytkowania?

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2005-08-22 10:23:39
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    In article <dec37j$j31$1@nemesis.news.tpi.pl>, chiniol wrote:
    > a nie moze usterka powstac pozniej tj w toku normalnego uzytkowania?

    Może (o ile masz na myśli skutek), ale musi powstać z przyczyny która
    tkwiła w towarze w momencie zakupu/wydania.

    --
    Marcin