  • 1. Data: 2003-12-17 10:08:18
    Temat: Bezrobotny a umowa o dzieło
    Od: "Adam" <a...@i...s.p.am.net>

    Witam!

    Do 30 listopada byłem zatrudniony na umowe o pracę czas nie określony
    (wypowiedzenie 3 miesiące od 1 września). Nie jestem już studentem.
    Na razie nie zgłosiłem się do RUPu.

    Problem jest taki, że we wrześniu podpisałem z inną frmą umowę o dzieło
    (z przekazaniem majątkowych praw autorskich) termin relizacji zlecenia
    upływa w styczniu.

    Czy od tej umowy w styczniu będę musiał zapłacić ZUS? w jakiej to będzie
    wysokości?
    Jako, żę jeszcze RUPu nie powiadomiłem to chyba o tym dochodzie też nic nie
    będe musiał powiadamiać.
    A może warto się zgłosić i dostać kuroniówkę i ubezpieczenie (w lutych chcę
    rozpocząć własną DG), choć mój zawód i doświadczenie jest na tyle
    atrakcyjne,
    że podejrzewam, że kazaliby by mi się zgłosić gdzieś do ewentualnych
    pracodawców, a ja nie mam na to czasu (trzeba skończyć zlecenie ;>)

    Pozdrawiam Adam.

  • 2. Data: 2003-12-17 11:01:27
    Temat: Re: Bezrobotny a umowa o dzieło
    Od: w...@p...onet.pl

> [...]
    > że podejrzewam, że kazaliby by mi się zgłosić gdzieś do ewentualnych
    > pracodawców, a ja nie mam na to czasu (trzeba skończyć zlecenie ;>)

    A masz czas żeby pisać na grupę takie atrakcyjne pierdoły ?

    Paweł