  • 1. Data: 2003-12-17 10:51:34
    Temat: złoto
    Od: "Aa..................." <acom2(skasuj)@o2.pl>

    Witam
    Proszę o Pomoc, oto pytanie:
    Czy obecnie osoby prowadzące działalność gospodarcza i wykonujące w ramach
    prowadzenia tej działalności gospodarczej czynność związane z obrotem
    metalami szlachetnymi musza posiadać jakieś specjalne
    zezwolenie(zgłoszenie)?
    Czy jest to działalnośc koncesjonowana?

    Ja wiem ze kilka lat temu był taki obowiązek a teraz zdania sa różne.
    Kto zna prawdę?

    Pozdrawiam
    Andrzej

  • 2. Data: 2003-12-17 11:10:06
    Temat: Re: złoto
    Od: w...@p...onet.pl

> [...]
    > prowadzenia tej działalności gospodarczej czynność związane z obrotem
    > metalami szlachetnymi musza posiadać jakieś specjalne

    koncesja na pewno nie, zezwolenie najprawdopodobniej też nie.

    Paweł

  • 3. Data: 2003-12-18 19:27:04
    Od: "...............Aa..............." <acom2(skasuj)@o2.pl>

    witam
    Ludzie a może ktoś wie, ale tak ......... na pewno?

    Andrzej

  • 4. Data: 2003-12-20 09:29:54
    Od: "treneros" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Aa..................." <acom2(skasuj)@o2.pl> napisał w
    wiadomości news:brpc4v$8cf$1@atlantis.news.tpi.pl:

> [...]
    obrotem
    > metalami szlachetnymi musza posiadać jakieś specjalne

    Do prowadzenia dzialalnosci gospodarczej zwiazanej z obrotem metalani
    szlachetnymi nie potrzeba ani zezwolenia ani tym bardziej koncesji.
    Mowi o tym art. 96 - Ustawy z dnia 19 listopada 1999 r. Prawo
    działalności gospodarczej. :

    Art. 96. 1. Wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie:

    1) przetwórstwa i obrotu metalami szłachetnymi i kamieniami
    szłachetnymi,

    2) przetwórstwa i obrotu metalami nieżelaznymi,

    (...)

    nie wymaga uzyskania koncesji lub zezwolenia.

    --
    Z powazaniem
    -=treneros=-