  • 11. Data: 2010-08-24 11:57:46
    Temat: Re: prawniK z Warszawy
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Tak swoją drogą umieszczanie czyjegoś imienia i nazwiska w tytule wątku to wyjątkowe
    świństwo.
    Przykładowo akurat znam inną osobę o takim samym imieniu i nazwisku.
    Internet pamięta.....

  • 12. Data: 2010-08-24 14:13:07
    Temat: Re: prawni Katarzyna Bartold z Warszawy
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    RadoslawF napisał(a) :

    > To przyjmij wreszcie do wiadomości że pisząc nad cytowanym
    > tekstem stawiasz się na równi z tym facetem nieudacznikiem
    > czyhającym na pieniądze żony.

    I na równi z innymi złośliwymi trolami-analfabetami nie
    przyjmującymi do wiadomości istnienia wielkich liter w zdaniu.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]