  • 1. Data: 2010-08-22 19:32:31
    Temat: Gdzie można sprawdzić numer ....
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    Gdzie (na jakiej stronie www) można sprawdzić numer np. policjanta na daną
    datę?

    Bo taki rejestr inne zawody mają np. medyka mozna sprawdzić na stronie NIL.

  • 2. Data: 2010-08-22 19:44:23
    Temat: Re: Gdzie można sprawdzić numer ....
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Gdzie (na jakiej stronie www) można sprawdzić numer np. policjanta na
    > daną datę?
    > Bo taki rejestr inne zawody mają np. medyka mozna sprawdzić na stronie
    > NIL.

    O jaki numer Ci chodzi? Telefonu? PSEL? NIP? Jeśli służbowy, to nie
    słyszałem o możliwości zmiany numeru identyfikacynego i jest on stałby dla
    danego policjanta od mianowania do odejścia na emeryturę. Może są jakieś
    wyjątkowe sytuacje, gdy się zmienia, ale jeśli w ogóle, to raczej wyjątki.

  • 3. Data: 2010-08-22 20:17:20
    Od: "Bogdan" <b...@p...onet.pl>

    > Bo taki rejestr inne zawody mają np. medyka mozna sprawdzić na stronie
    > NIL.

    zapewne przez analogię będzie to strona NIP

  • 4. Data: 2010-08-22 20:27:53
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

> [...]
    > policjanta od mianowania do odejścia na emeryturę. Może są jakieś
    > wyjątkowe sytuacje, gdy się zmienia, ale jeśli w ogóle, to raczej

    Sytuacja pierwsza:
    Powiedzmy, ze mam numer a nie mam imienia i nazwiska.

    Sytuacja druga:
    Mam numer, imię i nazwisko, i celem jest sprawdzenie prawdziwości numeru
    imienia i nazwiska i tp.

  • 5. Data: 2010-08-23 09:02:11
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 22 Sie, 22:27, "Stokrotka" <o...@a...pl> wrote:

> [...]
    >
    > Sytuacja druga:
    > Mam numer, imię i nazwisko, i celem jest sprawdzenie prawdziwości numeru

    Zadzwoń do dyżurnego.

    Ortografia jest czasami logiczna.
    Pierwszy wyraz ń=ni zmieniło by zupełnie sens wypowiedzi.

  • 6. Data: 2010-08-23 09:13:05
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    >
    > Sytuacja druga:
    > Mam numer, imię i nazwisko, i celem jest sprawdzenie prawdziwości numeru

    Jeśli jesteś policjantem, to powinnaś wiedzieć, gdzie to sparwdzić. Jeśli
    nie, to nie ma sensu, bym Ci pisał - piszesz pismo do Komendy a w nagłym
    wypadku dzwonisz 997.

  • 7. Data: 2010-08-23 19:06:41
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    >Ortografia jest czasami logiczna.
    Prawda, dlatego, że napisałeś słowo "czasami",
    ale nie na temat.

  • 8. Data: 2010-08-24 12:33:13
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    > Gdzie (na jakiej stronie www) można sprawdzić numer np. policjanta na daną
    > datę?
    > Bo taki rejestr inne zawody mają np. medyka mozna sprawdzić na stronie
    > NIL.

    Nie Ty to sprawdzisz. Policjanci nie świadczą usług klientom, więc
    niepotrzebne są takie spisy publiczne.
    A poza tym, jak to sobie fizycznie wyobrażasz? Policjant będzie czekał np. z
    legitymowaniem aż sprawdzisz w sieci jego numer...??? Masz wątpliwości co do
    prawdziwości to dzwonisz 997 albo do jednostki, z której on jest (jeśli Ci
    poda).
    A jak to nic pilnego, a masz wątpliwości, to po spisaniu danych i
    zakończeniu tej czynności wystosujesz pismo do Komendanta z
    wątpliwościami...

  • 9. Data: 2010-08-24 13:54:22
    Od: "jhru" <j...@g...pl>

> [...]
    > danego policjanta od mianowania do odejścia na emeryturę. Może są jakieś
    > wyjątkowe sytuacje, gdy się zmienia, ale jeśli w ogóle, to raczej

    Nie ma takich wyjątków

    jhr

  • 10. Data: 2010-08-24 13:59:11
    Od: "jhru" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Sytuacja pierwsza:
    > Powiedzmy, ze mam numer a nie mam imienia i nazwiska.
    >
    > Sytuacja druga:
    > Mam numer, imię i nazwisko, i celem jest sprawdzenie prawdziwości numeru
    > imienia i nazwiska i tp.
    >

    > --
    > (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub sz, -ii -> -i)
    > Ortografia to NAWYK, często nielogiczny, ktury ludzie ociężali umysłowo,
    > nażucają bezmyślnie następnym pokoleniom. reforma.ortografi.w.interia.pl

    jak chcesz tego policjanta poderwać, to zapytaj go o imię, a nie kombinuj

    jhr