  • 1. Data: 2010-08-23 09:39:24
    Temat: prawni Katarzyna Bartold z Warszawy
    Od: "Ewa Mlynarska" <h...@p...fm>

    Czy ktoś prowadził sprawę rozwodową u mec Katarzyny Bartold? Czy jest
    skuteczna? Czy jest droga?

  • 2. Data: 2010-08-23 09:54:34
    Temat: Re: prawni Katarzyna Bartold z Warszawy
    Od: "malgosia" <m...@o...pl>

    > skuteczna? Czy jest droga?

    nigdy nie bież kobiety do rozwodu

    malgosia

  • 3. Data: 2010-08-23 10:30:23
    Od: "Ewa Mlynarska" <h...@p...fm>

    dlaczego nie powinnam brać kobiety do rozwodu?

  • 4. Data: 2010-08-23 10:55:57
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-08-23 12:30, Ewa Mlynarska pisze:

    są to pytania retoryczne.
    Ale w obu przypadkach
    i słuchać rad trola koliny
    odpowiadać nad cytatami
    dlaczego nie powinno się
    Pytanie jest inne,

  • 5. Data: 2010-08-23 17:20:39
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i4tggu$27r$1@news.onet.pl MZ" <"mcold0[wyt]
    <m...@o...pl> pisze:

    są to pytania retoryczne.
    Ale w obu przypadkach
    i słuchać rad trola koliny
    odpowiadać nad cytatami
    dlaczego nie powinno się
    Pytanie jest inne,
    > dlaczego nie powinnam brać kobiety do rozwodu?
    >
    > Użytkownik "malgosia" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    Niezłe... ;)
    Tylko czy zrozumie?

    --
    Jotte

  • 6. Data: 2010-08-23 18:52:02
    Od: "Ewa Mlynarska" <h...@p...fm>

    super odpowiedź na zadane pytanie, naprawdę niezłe

  • 7. Data: 2010-08-23 19:05:42
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i4ufnt$22cq$1@news.ats.pl Ewa Mlynarska
    <h...@p...fm> pisze:

    > super
    [cut]
    A nie mówiłem, że gamoń? :))

    --
    Jotte

  • 8. Data: 2010-08-23 20:52:11
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-08-23 20:52, Ewa Mlynarska pisze:
    > super odpowiedź na zadane pytanie, naprawdę niezłe

    Nooo..to sama sobie odpowiedziałaś na pytanie o prawnika. Jakikolwiek by
    nie był, mężczyzna czy kobieta, mężowi należy się całość majątki i
    alimenty. Wystarczy, że musiał się x czasu z nieumiejącą cytować babą
    użerać.

    --
    MZ

  • 9. Data: 2010-08-24 06:19:02
    Od: "Ewa Mlynarska" <h...@p...fm>

    z ludźmi na bardzo niskim poziomie intelektualnym nie ma sensu prowadzić
    jakiejkolwiek dyskusji.
    i na szczęscie nie ja się rozwodzę ale jak przeczytałąm przyjaciółce twoje
    denne uwagi, że jej męzowi wszystko się należy to niezły był ubaw- zeby
    oceniać sytuację trzebą ją znać, rozumiem ze ty należysz do grona pasożytów,
    na których żona musi zasuwać a ty jesteś tylko od wydawania jej pieniedzy-
    załosne, że facet może być takim pasożytem i nieudacznikiem bo zaradny i
    pracowity nie czeka na pieniadze żony tylko sam zasuwa.
    dla mnie z toba dyskusja jest zakończona.

  • 10. Data: 2010-08-24 07:49:34
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-08-24 08:19, Użytkownik Ewa Mlynarska napisał:
> [...]
    > pracowity nie czeka na pieniadze żony tylko sam zasuwa.
    > dla mnie z toba dyskusja jest zakończona.

    To przyjmij wreszcie do wiadomości że pisząc nad cytowanym
    tekstem stawiasz się na równi z tym facetem nieudacznikiem
    czyhającym na pieniądze żony.
    Miłego dnia i nieprzerwanych dostaw gotówki od "małżonki"
    życzę.